So if one is putting up 1000 AI-generated music tracks on Spotify and/or YouTube and harvesting the play/ad revenue, is this
-
So if one is putting up 1000 AI-generated music tracks on Spotify and/or YouTube and harvesting the play/ad revenue, is this
* A victimless crime
* A victimless business opportunity? -
* A victimless crime
* A victimless business opportunity?@mjj In my humble but very angry opinion it's not victimless either way.
We're alle the victims of this crappy, destructive, degenerating techonology.
The End.
-
@mjj In my humble but very angry opinion it's not victimless either way.
We're alle the victims of this crappy, destructive, degenerating techonology.
The End.
@svedigtype Kender du denne her artikel?
https://distantprovince.by/posts/its-rude-to-show-ai-output-to-people/
Den udtrykte nogle af de følelser, jeg havde om AI-etikette ret godt. -
@svedigtype Kender du denne her artikel?
https://distantprovince.by/posts/its-rude-to-show-ai-output-to-people/
Den udtrykte nogle af de følelser, jeg havde om AI-etikette ret godt.@mjj Nej, den havde jeg ikke set før, men ja ... AI-etikette, det ville være virkelig dejligt.
Jeg ved jo godt jeg ikke kan undgå det, alle bruger det nu
Jeg kan bare ikke lade være med at tænke på de ressource-mæssige konsekvenser af teknologien, for hvad, for slop, i en verden der allerede er så presset af alle de andre dårlige beslutninger vi har taget i bekvemmelighedens navn ...
Ugh.
Der er alt for mange ting ved teknologien jeg synes er så problematisk, at jeg ikke holder det ud.
-
@mjj Nej, den havde jeg ikke set før, men ja ... AI-etikette, det ville være virkelig dejligt.
Jeg ved jo godt jeg ikke kan undgå det, alle bruger det nu
Jeg kan bare ikke lade være med at tænke på de ressource-mæssige konsekvenser af teknologien, for hvad, for slop, i en verden der allerede er så presset af alle de andre dårlige beslutninger vi har taget i bekvemmelighedens navn ...
Ugh.
Der er alt for mange ting ved teknologien jeg synes er så problematisk, at jeg ikke holder det ud.
@svedigtype Jeg har det helt og aldeles på samme måde. Jeg findet det meget svært at have det som en del af prioriteringerne.
-
@svedigtype Jeg har det helt og aldeles på samme måde. Jeg findet det meget svært at have det som en del af prioriteringerne.
@mjj Mit problem er bare at jeg bliver så aggressiv omkring det når folk bringer det op i samtaler ...
Forleden sad jeg til et møde hvor vi kom til at snakke om vrede mails, der måske blev sendt lidt for hurtigt, og så var der en der sagde, at hun havde været til noget undervisning/kursus hvor de anbefalede at man lige kørte sine mails igennem ChatGPT for at 'høflighedsficere dem' og jeg var ved at kaste op, altså
Jeg vil hellere have en sur grim mail end en AI-høflighedsficeret mail 🤮