På en helt anden front.
-
@Nuhn @infonauten Jeg havde en kamp-bard, der brugte alle de andre i gruppen som instrumenter - hamrede på deres skjolde, hjelme for at skabe stemning for en dæmning.. naturligvis halv-ork
.
Og så 100p trash-talk til fjenderne.
@tofticles @infonauten
lyder fanme sjovt.
Har ikke spillet bard før.
Men spillede engang kendar til live rollespil. Shit det var sjovt. Jeg brugte meget "kan du så kan du" tilgangen. Jeg tror aldrig jeg "fandt" (læs: stjal) noget med min evne på karakterarket. Jeg tog bare det, jeg kunne slippe af sted med. Og det var åbenbart virkelig megetFolk efterspurgte min kendar lang tid efter den sommerlejr, fordi det havde været så sjovt.
Jeg kæmpede i duel-arena med min "trolde-teknik".
-
@tofticles @infonauten
lyder fanme sjovt.
Men spillede engang kendar til live rollespil. Shit det var sjovt. Jeg brugte meget "kan du så kan du" tilgangen. Jeg tror aldrig jeg "fandt" (læs: stjal) noget med min evne på karakterarket. Jeg tog bare det, jeg kunne slippe af sted med. Og det var åbenbart virkelig megetFolk efterspurgte min kendar lang tid efter den sommerlejr, fordi det havde været så sjovt.
@tofticles @infonauten "giv mig bind for øjnene og det største sværd i har!"
-
@Nuhn @infonauten Jeg havde en kamp-bard, der brugte alle de andre i gruppen som instrumenter - hamrede på deres skjolde, hjelme for at skabe stemning for en dæmning.. naturligvis halv-ork
.
Og så 100p trash-talk til fjenderne.
@tofticles @Nuhn det lyder perfekt!
Jeg havde en, hvis primære instrument var sækkepipe, som jeg brugte til at så frygt i fjendens rækker.
-
@tofticles @infonauten
lyder fanme sjovt.
@Nuhn @tofticles @infonauten jeg elsker *alt* ved denne her snak. Udover at jeg aldrig selv har prøvet. Det lyder simpelthen så fedt!
-
@tofticles @infonauten "giv mig bind for øjnene og det største sværd i har!"
@Nuhn @infonauten Hahahaha - kendar er en af mine favoritting fra Dragonlance universet.
Det lyder virkelig også som en kæmpefest
.
-
@tofticles @Nuhn det lyder perfekt!
Jeg havde en, hvis primære instrument var sækkepipe, som jeg brugte til at så frygt i fjendens rækker.
@infonauten @Nuhn Åh hvor er det også godt! Bagpipes of doom!
-
@Nuhn @tofticles @infonauten jeg elsker *alt* ved denne her snak. Udover at jeg aldrig selv har prøvet. Det lyder simpelthen så fedt!
Med gode legekammerater, er rollespil noget af det sjoveste man kan lave (for mig i det mindste). Tænk at få lov til at fortælle fælles røverhistorier!
-
Med gode legekammerater, er rollespil noget af det sjoveste man kan lave (for mig i det mindste). Tænk at få lov til at fortælle fælles røverhistorier!
@tofticles @Nuhn @infonauten og bare finde på! Det lyder vildt skønt.
-
@Nuhn @infonauten Hahahaha - kendar er en af mine favoritting fra Dragonlance universet.
Det lyder virkelig også som en kæmpefest
.
@tofticles @infonauten
Min kendar fremviser sin trolde-teknik i kamp-arenaen. -
@tofticles @infonauten
Min kendar fremviser sin trolde-teknik i kamp-arenaen.@Nuhn @infonauten Jeg elsker alt ved det billede
!
"Det her kan -kun- gå godt - det ved alle!"