#DanmarkSkifter #NyPåMastodon #DKMastodon #vanlife
-
Nu har jeg brugt et par timer på Mastodon og jeg er ved at være træt.
Jeg savner selvfølgelig alle mulige ting fra Facebook. Fællesskaber om f.eks. vanlife.
Jeg er ved at bygge min egen campervan og drager ud i Europa om nogle månder, hvis alt går efter planen.
Sparring med ligesindede ville være dejligt.
Hvis du er en, som også længes efter det samme eller allerede er på vej, så skriv:)
-
Jeg savner selvfølgelig alle mulige ting fra Facebook. Fællesskaber om f.eks. vanlife.
Jeg er ved at bygge min egen campervan og drager ud i Europa om nogle månder, hvis alt går efter planen.
Hvis du er en, som også længes efter det samme eller allerede er på vej, så skriv:)
@anetteasp Jeg ser du bruger vanlife-hashtags flittigt. Det kunne meget vel blive starten på et Mastodon-fællesskab
Det kan være, du skal være firstmover og starte en vanlife-gruppe på Friendica.dk også

-
@anetteasp Jeg ser du bruger vanlife-hashtags flittigt. Det kunne meget vel blive starten på et Mastodon-fællesskab
Det kan være, du skal være firstmover og starte en vanlife-gruppe på Friendica.dk også

Ville jeg da gerne, men det er ikke lykkedes mig at komme ind på Friendica endu. Har kontaktet @jeppe
-
Som @simonjust, plus: følger du faktisk hashtag #vanlife? Se screen shot.
-
Ville jeg da gerne, men det er ikke lykkedes mig at komme ind på Friendica endu. Har kontaktet @jeppe
@simonjust @anetteasp Har du ikke modtaget mail fra Friendica? har du tjekket i spam? Der er en anden bruger, men fra gmail som også har udfordringer. Jeg undersøger om der er noget galt med mailudsendelsen. -
@simonjust @anetteasp Har du ikke modtaget mail fra Friendica? har du tjekket i spam? Der er en anden bruger, men fra gmail som også har udfordringer. Jeg undersøger om der er noget galt med mailudsendelsen.@simonjust @anetteasp Jeg har rettet lidt i opsætning af mailserver. Vil du prøve igen at anmode om godkendelsesmall?
-
@simonjust @anetteasp Jeg har rettet lidt i opsætning af mailserver. Vil du prøve igen at anmode om godkendelsesmall?
@jeppe Det er til @anetteasp, du mener, ikke? Jeg er på friendica.dk allerede

-
@jeppe Det er til @anetteasp, du mener, ikke? Jeg er på friendica.dk allerede

Tak:) Jeg har set den og prøver igen!
-
@simonjust @anetteasp Har du ikke modtaget mail fra Friendica? har du tjekket i spam? Der er en anden bruger, men fra gmail som også har udfordringer. Jeg undersøger om der er noget galt med mailudsendelsen.
Tak Jeppe! Jeg tjekker det i morgen:)
-
Tak:) Jeg har set den og prøver igen!
@anetteasp @jeppe Super!