Jeg blokerer ellers ikke herinde...
-
Men hvorfor vil nogen søge om at følge en 4 dage i træk?? Dude, når du bliver afvist de første par gange, bl.a. fordi du hverken har bio, billede eller skrevet noget, så STOP DIG SELV.
Bloker.
Slut. -
Men hvorfor vil nogen søge om at følge en 4 dage i træk?? Dude, når du bliver afvist de første par gange, bl.a. fordi du hverken har bio, billede eller skrevet noget, så STOP DIG SELV.
Bloker.
Slut.@MThaastrup Pga begrænsningerne i føderering kan admins/mods på mindre/énpersons servere nogle gange sætte konti op der forsøger at følge vidt og bredt, bare for at få en bredere vifte af indhold i feedet.
Men det er ligesom det bedste forsvar, jeg kan komme på for den opførsel. Du har helt ret, blokér, slut.
-
Bloker.
Slut.@MThaastrup Vildt, jeg har blokeret hele domæner, bunkevis af tilfældige internet transfober og en håndfuld racistiske Helvede-brugere.