Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Nå, gode mennesker: Hvilken powerbank skal jeg købe til min "prepper-pakke"?

Nå, gode mennesker: Hvilken powerbank skal jeg købe til min "prepper-pakke"?

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
16 Indlæg 7 Posters 2 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • alf149@social.data.coopA alf149@social.data.coop

@labeet
    Jeg købte denne sidst
    https://www.avxperten.dk/powerbank/powerbank-solceller-20000mah-2a-pd-2xusb-a-usb-c-goobay.asp

Lidt tung i dagligdagen, ikke et mærkevare, da jeg kan købe 3 af disse for en Anker med samme spec.

tbhdk@social.data.coopT This user is from outside of this forum
    tbhdk@social.data.coop
    wrote sidst redigeret af

@alf149 @labeet Lenovo har en powerbank til laptop, som har en kapacitet på 20.000 mA og kan levere 65 W for 1.419 kr. hos Elgiganten. Det må betyde at andre powerbank med den samme kapacitet og som kan levere 65 W må kunne bruges til laptop.

Elgiganten: https://www.elgiganten.dk/product/mobil-tablet-smartwatch/mobiltilbehor/powerbank/lenovo-laptop-power-bank-usb-c-barbar/421501

alf149@social.data.coopA 1 Reply Last reply
    0
    • tbhdk@social.data.coopT tbhdk@social.data.coop

@alf149 @labeet Lenovo har en powerbank til laptop, som har en kapacitet på 20.000 mA og kan levere 65 W for 1.419 kr. hos Elgiganten. Det må betyde at andre powerbank med den samme kapacitet og som kan levere 65 W må kunne bruges til laptop.

Elgiganten: https://www.elgiganten.dk/product/mobil-tablet-smartwatch/mobiltilbehor/powerbank/lenovo-laptop-power-bank-usb-c-barbar/421501

alf149@social.data.coopA This user is from outside of this forum
      alf149@social.data.coop
      wrote sidst redigeret af

@tbhdk @labeet
      Hvis vi er i en nødsituation, og strømmen er gået. Så er min prioritering ikke min bærbar. Men det er min prioritering. 😁

tbhdk@social.data.coopT 1 Reply Last reply
      0

@tbhdk @labeet
        Hvis vi er i en nødsituation, og strømmen er gået. Så er min prioritering ikke min bærbar. Men det er min prioritering. 😁

tbhdk@social.data.coop
        wrote sidst redigeret af

@alf149 @labeet Samme her. Og hvis man endelig vil holde liv i sin laptop, så sæt den til powerbank med det samme strømmen går. En laptop bruger langt mindre (Watt) på at holde laptop i gang med fuldt opladt batteri end til at oplade batteriet fra bunden.

mosgaard@uddannelse.socialM 1 Reply Last reply
        0

@alf149 @labeet Samme her. Og hvis man endelig vil holde liv i sin laptop, så sæt den til powerbank med det samme strømmen går. En laptop bruger langt mindre (Watt) på at holde laptop i gang med fuldt opladt batteri end til at oplade batteriet fra bunden.

mosgaard@uddannelse.socialM This user is from outside of this forum
          mosgaard@uddannelse.socialM This user is from outside of this forum
          mosgaard@uddannelse.social
          wrote sidst redigeret af

@tbhdk @alf149 @labeet i teatret har vi kørt med producenten EcoFlows batterier, som kan levere en hel del strøm.

Bauhaus har tilbud på en af de “mindre” modeller: https://www.bauhaus.dk/ecoflow-mobilt-batteri-river-3-245wh

Vi har brugt dem til at afvikle teaterforestillinger i skoven, så de lidt større modeller har masser af power. De ambitiøse køber en solcelle til, som kan oplade batteriet igen.

alf149@social.data.coopA 1 Reply Last reply
          1
          0
          • mosgaard@uddannelse.socialM mosgaard@uddannelse.social

@tbhdk @alf149 @labeet i teatret har vi kørt med producenten EcoFlows batterier, som kan levere en hel del strøm.

Bauhaus har tilbud på en af de “mindre” modeller: https://www.bauhaus.dk/ecoflow-mobilt-batteri-river-3-245wh

Vi har brugt dem til at afvikle teaterforestillinger i skoven, så de lidt større modeller har masser af power. De ambitiøse køber en solcelle til, som kan oplade batteriet igen.

alf149@social.data.coop
            wrote sidst redigeret af

@mosgaard @tbhdk @labeet
            Nice at have i huset, men den tager jeg ikke med i tasken hver dag. 😁

0

@mosgaard @tbhdk @labeet
              Nice at have i huset, men den tager jeg ikke med i tasken hver dag. 😁

tbhdk@social.data.coop
              wrote sidst redigeret af tbhdk@social.data.coop

@alf149 @mosgaard @labeet Samlede lige de forskellige løsninger efter størrelse og pris.

📰 https://opsec45.dk/powerbank-til-din-laptop/

mshdk@mastodon.socialM 1 Reply Last reply
              0
              • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net shared this topic

@alf149 @mosgaard @labeet Samlede lige de forskellige løsninger efter størrelse og pris.

📰 https://opsec45.dk/powerbank-til-din-laptop/

mshdk@mastodon.socialM This user is from outside of this forum
                mshdk@mastodon.socialM This user is from outside of this forum
                mshdk@mastodon.social
                wrote sidst redigeret af

@tbhdk @alf149 @mosgaard @labeet proshop har power banken billigere og så køber du den via en dansk virksomhed (det er noget el giganten markedsplads noget det andet link). https://www.proshop.dk/Powerbank/Lenovo-Go-USB-C-Laptop-Power-Bank-Powerbank-20000-mAh/3123735

0
                • mshdk@mastodon.socialM mshdk@mastodon.social

@tbhdk @alf149 @mosgaard @labeet proshop har power banken billigere og så køber du den via en dansk virksomhed (det er noget el giganten markedsplads noget det andet link). https://www.proshop.dk/Powerbank/Lenovo-Go-USB-C-Laptop-Power-Bank-Powerbank-20000-mAh/3123735

tbhdk@social.data.coop
                  wrote sidst redigeret af

@mshdk Tak. Den mulighed har jeg tilføjet. Så kan folk selv vælge om de vil betale 419 kr. mere hos Elgiganten.

labeet@norrebro.spaceL 1 Reply Last reply
                  0

@mshdk Tak. Den mulighed har jeg tilføjet. Så kan folk selv vælge om de vil betale 419 kr. mere hos Elgiganten.

labeet@norrebro.spaceL This user is from outside of this forum
                    labeet@norrebro.spaceL This user is from outside of this forum
                    labeet@norrebro.space
                    wrote sidst redigeret af

@tbhdk @mshdk jeg har bestilt den hos ProShop (selvom jeg hader deres reklamer...).

morten_skaaning@mastodon.gamedev.placeM 1 Reply Last reply
                    0
                    • labeet@norrebro.spaceL labeet@norrebro.space

@tbhdk @mshdk jeg har bestilt den hos ProShop (selvom jeg hader deres reklamer...).

morten_skaaning@mastodon.gamedev.placeM This user is from outside of this forum
                      morten_skaaning@mastodon.gamedev.placeM This user is from outside of this forum
                      morten_skaaning@mastodon.gamedev.place
                      wrote sidst redigeret af

@labeet @tbhdk @mshdk jeg købte den her https://www.computersalg.dk/i/8725846/sandberg-active-powerbank-50000-mah-185-wh-5-a-3-output-stikforbindelser-usb-p%c3%a5-kabel-usb-c

0
                      • morten_skaaning@mastodon.gamedev.placeM morten_skaaning@mastodon.gamedev.place

@labeet @tbhdk @mshdk jeg købte den her https://www.computersalg.dk/i/8725846/sandberg-active-powerbank-50000-mah-185-wh-5-a-3-output-stikforbindelser-usb-p%c3%a5-kabel-usb-c

tbhdk@social.data.coop
                        wrote sidst redigeret af

@morten_skaaning @labeet @mshdk Super. Den har jeg også tilføjet.

kramse@helvede.netK 1 Reply Last reply
                        0

@morten_skaaning @labeet @mshdk Super. Den har jeg også tilføjet.

kramse@helvede.netK This user is from outside of this forum
                          kramse@helvede.netK This user is from outside of this forum
                          kramse@helvede.net
                          wrote sidst redigeret af

@tbhdk @morten_skaaning @labeet @mshdk lidt sent til snakken, men jeg har haft

Ecoflow river Max et par år med tilhørende solceller. Tror solceller er 100 el 150watt

Det har været nok til en uge på eksempelvis Roskilde med enkelte stunder med laptop. Laptop jeg bruger der trækker ca 15watt og er en lille 14" med AMD processor

Det er pt placeret i bilen med en lille Teltonika router fra RUT 200 serien med 4G indbygget

Jeg skal have bygget eltavle om snart og forventer at være online imens

1 Reply Last reply
                          0
                          Svar
                          • Svar som emne
                          Login for at svare
                          • Ældste til nyeste
                          • Nyeste til ældste
                          • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.