Gør klar til at blive interviewet live på scenen i det gamle universitetsbibliotek i Fiolstræde.
-
Gør klar til at blive interviewet live på scenen i det gamle universitetsbibliotek i Fiolstræde. Cool setup, flotte rammer. Meget spændt.
Kryds fingre for at jeg ikke falder på vej ned ad trappen. -
Gør klar til at blive interviewet live på scenen i det gamle universitetsbibliotek i Fiolstræde. Cool setup, flotte rammer. Meget spændt.
Kryds fingre for at jeg ikke falder på vej ned ad trappen.@tanyakaroli Jeg elsker den bygning. Et sted jeg altid gerne ville besøge men aldrig gjorde. De høje majestætiske vinduer med kig indt til en verden af viden.
Hvis du falder op eller ned af trapperne. Altså, den historie i de omgivelser.Det ville jeg personligt elske.
-
@tanyakaroli Jeg elsker den bygning. Et sted jeg altid gerne ville besøge men aldrig gjorde. De høje majestætiske vinduer med kig indt til en verden af viden.
Hvis du falder op eller ned af trapperne. Altså, den historie i de omgivelser.Det ville jeg personligt elske.
@mutter01 haha! Det gjorde jeg (heldigvis, synes jeg jo selv) ikke. Men hvor er der smukt! De har en ny forsker på scenen hver torsdag kl 17.30. Man kan google Verden Forsøgt Forklaret og se programmet (og denne her udsendelse om et stykke tid
)
-
@tofticles takker for de krydsede fingre! Jeg klarede den helskindet ned (jeg har en historik med at falde ned ad trapper, så jeg går virkelig forsigtigt - når jeg husker det).
-
@alf149 Tak, Rolf! Det gik heldigvis. Også med interviewet
-
@mutter01 haha! Det gjorde jeg (heldigvis, synes jeg jo selv) ikke. Men hvor er der smukt! De har en ny forsker på scenen hver torsdag kl 17.30. Man kan google Verden Forsøgt Forklaret og se programmet (og denne her udsendelse om et stykke tid
)
@tanyakaroli Turen til kjøbenhagen er lang med toget. Jeg vil sidde i spænding og vente på en online udgave. I mange år gik jeg forbi den bygning dagligt. Ihh hvor jeg kan savne Københavns smukke bygninger.
-
@tanyakaroli Turen til kjøbenhagen er lang med toget. Jeg vil sidde i spænding og vente på en online udgave. I mange år gik jeg forbi den bygning dagligt. Ihh hvor jeg kan savne Københavns smukke bygninger.
@mutter01 jeg får sikkert besked når udsendelsen er klar, så skal jeg nok give lyd herinde