Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Jeg har haft en rigtig dejlig uge med aktiviteter, glæde og overskud, som jeg har delt meget ud af.

Jeg har haft en rigtig dejlig uge med aktiviteter, glæde og overskud, som jeg har delt meget ud af.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
3 Indlæg 2 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • ibenchristiane@helvede.netI This user is from outside of this forum
    ibenchristiane@helvede.netI This user is from outside of this forum
    ibenchristiane@helvede.net
    wrote sidst redigeret af

Jeg har haft en rigtig dejlig uge med aktiviteter, glæde og overskud, som jeg har delt meget ud af. Et andet perspektiv, som jeg ikke har delt, er, at jeg lige har været i bad, og det er første gang siden i mandags. Også når bølgerne går højt, og vi fejrer gode dage, mangler der nogle brikker for fuld plade. Det er okay for mig (nu), det er bare for at huske på at træerne ikke vokser ind i himlen.

ibenchristiane@helvede.netI 1 Reply Last reply
    0
    • ibenchristiane@helvede.netI ibenchristiane@helvede.net

Jeg har haft en rigtig dejlig uge med aktiviteter, glæde og overskud, som jeg har delt meget ud af. Et andet perspektiv, som jeg ikke har delt, er, at jeg lige har været i bad, og det er første gang siden i mandags. Også når bølgerne går højt, og vi fejrer gode dage, mangler der nogle brikker for fuld plade. Det er okay for mig (nu), det er bare for at huske på at træerne ikke vokser ind i himlen.

ibenchristiane@helvede.net
      wrote sidst redigeret af

I dag er jeg træt. Der er ingen planer. Jeg er træt og derfor også lidt til den triste side. Jeg drømmer om rent tøj, men det er for vådt ude til tørrestativ, så jeg behøver ikke vaske. Der er rester i køleskabet, så jeg behøver ikke lave mad eller tage stilling til det. Jeg skal læse hele dagen, hvis jeg kan, se fjernsyn, tegne lidt, gøre mig klar til en ny uge. Jeg begynder med kaffe. Og knækbrød og måske Eiskonfekt. God søndag, ven. 🩵

mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
      0
      • ibenchristiane@helvede.netI ibenchristiane@helvede.net

I dag er jeg træt. Der er ingen planer. Jeg er træt og derfor også lidt til den triste side. Jeg drømmer om rent tøj, men det er for vådt ude til tørrestativ, så jeg behøver ikke vaske. Der er rester i køleskabet, så jeg behøver ikke lave mad eller tage stilling til det. Jeg skal læse hele dagen, hvis jeg kan, se fjernsyn, tegne lidt, gøre mig klar til en ny uge. Jeg begynder med kaffe. Og knækbrød og måske Eiskonfekt. God søndag, ven. 🩵

mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
        mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
        mthaastrup@helvede.net
        wrote sidst redigeret af mthaastrup@helvede.net

@IbenChristiane Hav en dejlig morgen, en dejlig søndag.

Her bliver det mest praktisk - julepynt og madlavning især. Jeg har planer om at lave en bolognese til i aften (der også skal række til onsdag), en lakselasagne til i morgen aften - og bage pølsehorn til Michelles og min tur til København fredag.

1 Reply Last reply
        0
        Svar
        • Svar som emne
        Login for at svare
        • Ældste til nyeste
        • Nyeste til ældste
        • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.