Mit første trut fra min Gaxaly Tabbelette A9+.
-
Mit første trut fra min Galaxy Tabbelette A9+.
Der gik også lige en halv time med, at finde en Mastodon-app til Android 15, hvor 'boosts' kunne slås fra, den hedder Moshidon.
Jeg er pt. i toget og er logget på DSBs wi-fi, som dog er en noget ustabil oplevelse i Kystbanen. Det hurtige internet er tilsyneladende endnu ikke kommet til Nordsjælland ... -
Der gik også lige en halv time med, at finde en Mastodon-app til Android 15, hvor 'boosts' kunne slås fra, den hedder Moshidon.
Jeg er pt. i toget og er logget på DSBs wi-fi, som dog er en noget ustabil oplevelse i Kystbanen. Det hurtige internet er tilsyneladende endnu ikke kommet til Nordsjælland ...@anport Hurra for #TabTootDebut (det hashtag får andre helt sikkert brug for at søge på og anvende i egne sammenhænge)!
Mht Android-apps, i Tusky kan man også slå boosts fra — hvis du af en eller anden grund skulle få behov for at skifte.
-
Jeg er pt. i toget og er logget på DSBs wi-fi, som dog er en noget ustabil oplevelse i Kystbanen. Det hurtige internet er tilsyneladende endnu ikke kommet til Nordsjælland ...@anport Man kan vel bare slå det fra i webinterfacet en gang og så bruge den klient man vil? Tillykke med nyt legetøj.
-
@anport Man kan vel bare slå det fra i webinterfacet en gang og så bruge den klient man vil? Tillykke med nyt legetøj.
@trezzer Tak
... hvad var det, jeg skulle fra mht. webinterfacet. -
@anport Hurra for #TabTootDebut (det hashtag får andre helt sikkert brug for at søge på og anvende i egne sammenhænge)!
Mht Android-apps, i Tusky kan man også slå boosts fra — hvis du af en eller anden grund skulle få behov for at skifte.
@fanden jeg havde Tusky nede som noget af det første, men kunne simpelthen ikke finde knappen i dens indstillinger ... oh well
-
@trezzer Tak
... hvad var det, jeg skulle fra mht. webinterfacet.@anport Boosts. Men du taler måske om at slå visning af boosts fra i stedet for muligheden for boosts af egne trut?
-
@fanden jeg havde Tusky nede som noget af det første, men kunne simpelthen ikke finde knappen i dens indstillinger ... oh well
@anport Meh, Moshidon fungerede for dig. Men valgmuligheder er altid godt

-
@anport Boosts. Men du taler måske om at slå visning af boosts fra i stedet for muligheden for boosts af egne trut?
@trezzer ja, slå boosts fra på min tidslinie, gosh, jeg hader boosts, mage til støjhelvede skal man godt nok lede længe efter

-
@anport Meh, Moshidon fungerede for dig. Men valgmuligheder er altid godt