Eftermiddagens film på sygelejet er Blade Runner på 4k uhd blu-rey med Dolby Atmos på 100 tommer skærm.
-
Eftermiddagens film på sygelejet er Blade Runner på 4k uhd blu-rey med Dolby Atmos på 100 tommer skærm. Så håber jeg bare at jeg kan holde mig vågen. #film #bladerunner #physicalmedia
-
Eftermiddagens film på sygelejet er Blade Runner på 4k uhd blu-rey med Dolby Atmos på 100 tommer skærm. Så håber jeg bare at jeg kan holde mig vågen. #film #bladerunner #physicalmedia
@Eg0nJN Det er et serøst biograf setup du har der. God fornøjelse og god bedring.
-
@Eg0nJN Om ikke andet, er du teknisk godt oppe at køre. Det er jo en virkelig klassiker. Hvilken version ser du?
-
@Eg0nJN Om ikke andet, er du teknisk godt oppe at køre. Det er jo en virkelig klassiker. Hvilken version ser du?
@tokeriis final cut. Det er så vidt jeg ved den eneste der er tilgængelig på 4k uhd blu-ray
-
@tokeriis final cut. Det er så vidt jeg ved den eneste der er tilgængelig på 4k uhd blu-ray
@Eg0nJN Jeg er jo vokset op med at have set theatrical release i dårlige vhs-udgaver, og kan ikke lade være med at have en vis nostalgisk glæde ved den, men det er klart at Final Cut er den bedste version.