Ok, sy-masto: jeg er på udkig efter en god, brugt symaskine.
-
Ok, sy-masto: jeg er på udkig efter en god, brugt symaskine. Er der nogen mærker, der har bedre ry end andre, noget særligt man skal være opmærksom på?
Jeg har ikke brug for noget fancy med 1001 stingtyper / mønstre / automatisk whatever, bare ligeud og zig-zag.
-
Ok, sy-masto: jeg er på udkig efter en god, brugt symaskine. Er der nogen mærker, der har bedre ry end andre, noget særligt man skal være opmærksom på?
Jeg har ikke brug for noget fancy med 1001 stingtyper / mønstre / automatisk whatever, bare ligeud og zig-zag.
@infonauten måske @lottelythje eller andre i den bande ved noget om mærker?
-
M mthaastrup@helvede.net shared this topic
-
@infonauten måske @lottelythje eller andre i den bande ved noget om mærker?
@aj42 @infonauten @lottelythje Det gør hun. Jeg har nemlig lige generet hende med samme spørgsmål for få dage siden
-
F folfdk@helvede.net shared this topic
-
@infonauten ellers er de klassiske husquarna eller singer de bedste små arbejdsheste - jeg har haft begge dele og de har holdt i mange år.