Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Ih helt sikkert hvor fedt.

Ih helt sikkert hvor fedt.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
wordpress
4 Indlæg 2 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • dj_brevet@pixelfed.socialD This user is from outside of this forum
    dj_brevet@pixelfed.socialD This user is from outside of this forum
    dj_brevet@pixelfed.social
    wrote on sidst redigeret af
    Ih helt sikkert hvor fedt. Tvungen AI i Wordpress. Som indehaver af en hjemmeside baseret på wordpress er der intet jeg hellere vil end at håne mine besøgende ved at vise dem at jeg ikke kan nedlade mig til at kommunikere med dem af egen vilje og lyst. Det vil nok gøre underværker for min hjemmeside. /s

Hvis ai-staklerne i det mindste ville eksperimentere med deres tech-psykose på en måde der ikke kommer til at tage verdensøkonomien og klimaet med sig. Så heldige er vi ikke.

#wordpress
    dj_brevet@pixelfed.socialD 1 Reply Last reply
    1
    0
    • dj_brevet@pixelfed.socialD dj_brevet@pixelfed.social
      Ih helt sikkert hvor fedt. Tvungen AI i Wordpress. Som indehaver af en hjemmeside baseret på wordpress er der intet jeg hellere vil end at håne mine besøgende ved at vise dem at jeg ikke kan nedlade mig til at kommunikere med dem af egen vilje og lyst. Det vil nok gøre underværker for min hjemmeside. /s

Hvis ai-staklerne i det mindste ville eksperimentere med deres tech-psykose på en måde der ikke kommer til at tage verdensøkonomien og klimaet med sig. Så heldige er vi ikke.

#wordpress
      wrote on sidst redigeret af
      link til kilde (super god blog):
      https://www.jwz.org/blog/2025/12/what-if-the-torment-nexus-was-fundamental-to-wordpress/
      1 Reply Last reply
      1
      0
      • pelle@veganism.socialP pelle@veganism.social shared this topic on
      • pelle@veganism.socialP This user is from outside of this forum
        pelle@veganism.socialP This user is from outside of this forum
        pelle@veganism.social
        wrote sidst redigeret af

@dj_brevet
        ikke overraskende at fx #microsoft putter #AI i alt, men nøj hvor er det skuffende at se det ske med #opensource.

og det er aldrig bare en #AI add-on, nej, de drysser det på alt, ligesom fødevareindustrien gør med #mælkepulver. 🤢

i #firefox er grundlæggende funktionalitet som #darkmode og #RRSfeeds uddelegeret til add-ons, men den ækle "✨"-knap er indbygget.

nu bliver jeg nervøs for de #wordpress-sider jeg hjælper med at passe. 😞

er til gengæld blevet meget mere taknemmelig over for dem, som siger fra. #coolzonemedia podcasts har sådan en »guaranteed human« intro jingle.

1 Reply Last reply
        0
        • dj_brevet@pixelfed.socialD This user is from outside of this forum
          wrote sidst redigeret af
          enig. fra kommentarfeltet hos jwz-blog er jeg blevet introduceret for https://www.classicpress.net/about/

ClassicPress har et migration fra WP-plugin. Hvis du tester det vil jeg gerne høre om resultatet.

ClassicPress med den senest kompatible version af GeneratePress-temaet kunne godt være en langtidsholdbar og hurtigt indlæst opsætning. ihvertfald det jeg kommer til at bruge på min næste www-side.

wordpress har lissom mozillas ledelse i årevis været til falds for enhver stupid tech-dille så det er kun et spørgsmål om tid før de begår harikiri med deres kerneydelser. glæder mig dog ikke til at skulle emigrere hele mit webshite.

hvad angår det agitationsmæssige er der en risiko ved at lade ens modstandere (her AI-sinkerne og AI-kongerne) tvinge en ind i modreaktion. altså at "guaranteed human" ender med at poste kraft i det udsagn det står i modsætning til. disse vekselvirkninger er grundigt forklaret i Richard Sennetts bog 'Authority' som jeg kan anbefale på det varmeste.

ps.: FUCK OSTEPULVER.
          1 Reply Last reply
          1
          0
          Svar
          • Svar som emne
          Login for at svare
          • Ældste til nyeste
          • Nyeste til ældste
          • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld