Dejlig søndag eftermiddag: Jeg har fået ryddet op i køkkenets mest rodede skuffe OG køkkenets mest rodede skab - vanvittig tilfredsstillende!
-
Dejlig søndag eftermiddag: Jeg har fået ryddet op i køkkenets mest rodede skuffe OG køkkenets mest rodede skab - vanvittig tilfredsstillende! Og nu skræller jeg kartofler til aftensmaden (som bliver fiskefileter med kartofler og persillesovs).
Edit: og jeg hører Sting and the Police imens!
Dejligt, dejligt
Nyder I søndagen? -
Dejlig søndag eftermiddag: Jeg har fået ryddet op i køkkenets mest rodede skuffe OG køkkenets mest rodede skab - vanvittig tilfredsstillende! Og nu skræller jeg kartofler til aftensmaden (som bliver fiskefileter med kartofler og persillesovs).
Dejligt, dejligt
Nyder I søndagen?@tanyakaroli Vi skal også have fiskefileter med kartofler (dog uden persillesovs)!
️
-
Dejligt, dejligt
Nyder I søndagen?@tanyakaroli jo tak, vi plukkede og fik lavet 9 glas kirsebær marmelade. Og 34 km på cykel, bl.a. omkring Herstedhøje, i tørvejr.
-
@tanyakaroli Vi skal også have fiskefileter med kartofler (dog uden persillesovs)!
️
@bondo forhåbentlig med remoulade, så?
-
@tanyakaroli jo tak, vi plukkede og fik lavet 9 glas kirsebær marmelade. Og 34 km på cykel, bl.a. omkring Herstedhøje, i tørvejr.
@Chris wow! Jeg er SÅ misundelig! Er det egen avl?
-
Dejligt, dejligt
Nyder I søndagen?@tanyakaroli Efter løbeturen og et koldt bad, har jeg ombetrukket den næstsidste af min fars gamle spisestuestole, set TdF, nydt styrtregnen, strikket på et par strømper, drukket ret meget kaffe (og vand) og nu har jeg lige lavet mig et par varme toast med ost, humus og chili. Soundtracket til min søndag er Filuka og Yugen Blakrok. Så ja, jeg nyder søndagen
-
Dejligt, dejligt
Nyder I søndagen?@tanyakaroli Jeg har igen-igen været hjemme hos min stedmor for at ordne lidt med computeren (der var fire ting på listen). Jeg havde min voksne søn med, så det var meget hyggeligt. Og vi fik installeret teamviewer, som jeg håber virker, når vi får brug for det. Nu dejlig salat og nye kartofler
-
@tanyakaroli Jeg har igen-igen været hjemme hos min stedmor for at ordne lidt med computeren (der var fire ting på listen). Jeg havde min voksne søn med, så det var meget hyggeligt. Og vi fik installeret teamviewer, som jeg håber virker, når vi får brug for det. Nu dejlig salat og nye kartofler
@lottelythje jeg kan kun anbefale at ens ældre lærer at tænde for hhv teamviewer og videotelefoni. Hold kæft jeg fikser meget for/med Mutti, fordi hun kan bruge FaceTime og skærmdeling. @tanyakaroli
-
Dejligt, dejligt
Nyder I søndagen?@tanyakaroli Ja, har været en tur med hustruen i Ribe og set en fin udstilling med "den ukendte Skagensmaler" Viggo Johansen, fået frokost ved bredden af åen. Se også mit #silentsunday billede.
-
@tanyakaroli Ja, har været en tur med hustruen i Ribe og set en fin udstilling med "den ukendte Skagensmaler" Viggo Johansen, fået frokost ved bredden af åen. Se også mit #silentsunday billede.
@nichni lyder som en dejlig dag! Smukt billede.
-
@tanyakaroli Jeg har igen-igen været hjemme hos min stedmor for at ordne lidt med computeren (der var fire ting på listen). Jeg havde min voksne søn med, så det var meget hyggeligt. Og vi fik installeret teamviewer, som jeg håber virker, når vi får brug for det. Nu dejlig salat og nye kartofler
@lottelythje en god måde at bruge en søndag på!
-
@tanyakaroli Efter løbeturen og et koldt bad, har jeg ombetrukket den næstsidste af min fars gamle spisestuestole, set TdF, nydt styrtregnen, strikket på et par strømper, drukket ret meget kaffe (og vand) og nu har jeg lige lavet mig et par varme toast med ost, humus og chili. Soundtracket til min søndag er Filuka og Yugen Blakrok. Så ja, jeg nyder søndagen
@ondekvinde det lyder SÅ skønt! Helt perfekt søndag
️
-
@lottelythje jeg kan kun anbefale at ens ældre lærer at tænde for hhv teamviewer og videotelefoni. Hold kæft jeg fikser meget for/med Mutti, fordi hun kan bruge FaceTime og skærmdeling. @tanyakaroli
@Koefoed @tanyakaroli Jeg håber det går med temviewer, for jeg har givet op med FaceTime. Jeg har indstillet den, så jeg kan gå på uden kodeord.
-
@Koefoed @tanyakaroli Jeg håber det går med temviewer, for jeg har givet op med FaceTime. Jeg har indstillet den, så jeg kan gå på uden kodeord.
@lottelythje ja man skal være tidligt nok ude til at det bliver en vane inden de ældre bliver for gamle til at kunne lære nyt. @tanyakaroli