Jeg har allerede set dagens bedste comeback, så nu deler jeg den med jer, og så håber jeg, at I kan matche hendes energi her op til weekend.
-
Jeg har allerede set dagens bedste comeback, så nu deler jeg det med jer, og så håber jeg, at I kan matche hendes energi her op til weekend.
Inceltype fabler om "kvinders udløbsdato" når de er 25 år (
)
Kvinde, tørt:
I STG, you guys are out there using your personality like a chastity belt. -
Jeg har allerede set dagens bedste comeback, så nu deler jeg det med jer, og så håber jeg, at I kan matche hendes energi her op til weekend.
)
Kvinde, tørt:
I STG, you guys are out there using your personality like a chastity belt.Måtte lige slå STG op, men jeg elsker alt ved billedet!
-
Måtte lige slå STG op, men jeg elsker alt ved billedet!
@Camlarsch All hail the queen, der svarede det
-
)
Kvinde, tørt:
I STG, you guys are out there using your personality like a chastity belt.@MThaastrup on
!!!
-
@MThaastrup on
!!!
@aj42 Totalt!
-
@aj42 Totalt!
@MThaastrup
alle kvinder der uforvarende støder ind i sådanne drengerøvstyper har min fulde sympati.
-
)
Kvinde, tørt:
I STG, you guys are out there using your personality like a chastity belt.@MThaastrup Tror sgu ikke aloe vera kan klare det brandsår...
Helt sikkert inspireret (skulle jeg komme på tværs af 'den slags').
-
@MThaastrup Tror sgu ikke aloe vera kan klare det brandsår...
Helt sikkert inspireret (skulle jeg komme på tværs af 'den slags').
@tofticles Jeg har tænkt mig at huske det svar. For jeg møder de typer indimellem, heldigvis mere online end IRL
-
)
Kvinde, tørt:
I STG, you guys are out there using your personality like a chastity belt.@MThaastrup smackdown!
-
@tofticles Jeg har tænkt mig at huske det svar. For jeg møder de typer indimellem, heldigvis mere online end IRL
Jeg så en der havde været ude for “mig mig mig mig mig mig” og skrev “Okay now ask me questions” og fik denne: “What do you like about me?” hvor det svar ville ha været perfekt
-
Jeg så en der havde været ude for “mig mig mig mig mig mig” og skrev “Okay now ask me questions” og fik denne: “What do you like about me?” hvor det svar ville ha været perfekt
@ondekvinde @tofticles Oh. Yes.