Så er der dugfrisk lulz med #Basiskort!
-
Så er der svar fra #Rejsekort angående ovenstående oplevelse med #Basiskort. Jeg har fået pengene tilbage for den ekstra tur de opkrævede, samt et tak:
> Vi sætter stor pris på, at du tager dig tid til at give os så grundig feedback - det hjælper os med at forstå, hvordan vi evt. kan forbedre vores produkter og services.
@decibyte Hm men efter deres egne regler (samme som for Rejsekort) er det vel korrekt at du bliver opkrævet for 2 rejser. Men de har måske tænkt sig at ændre reglerne?

-
@decibyte Hm men efter deres egne regler (samme som for Rejsekort) er det vel korrekt at du bliver opkrævet for 2 rejser. Men de har måske tænkt sig at ændre reglerne?

@asser jeg er aldrig blevet opkrævet for 2 rejser for en tilsvarende tur med #Rejsekort. Medmindre jeg har tjekket ud undervejs. Men det skulle man jo ikke med Rejsekort før man var færdig med sin tur.
-
@asser jeg er aldrig blevet opkrævet for 2 rejser for en tilsvarende tur med #Rejsekort. Medmindre jeg har tjekket ud undervejs. Men det skulle man jo ikke med Rejsekort før man var færdig med sin tur.
@decibyte nej det er jo det, og det ligner at Basiskort har "arvet" reglerne fra Rejsekort med de 30 min. Med forskellen at man _skal_ checke ud ved skifte. Så efter reglerne er det jo korrekt at man er tvunget til at foretage 2 separate rejser med Basiskort. Det er da pænt håbløst, håber virkelig det bare er et hul i systemet, de ikke har overvejet før

-
@je5perl nej, det forholder de sig ikke til. De har bare valgt at rydde op. Jeg finder lige en måde at dele svaret på, men det er for langt til at være i 1 toot.
-
Så er der dugfrisk lulz med #Basiskort!
I tirsdags tog jeg – som jeg plejer – det offentlige op til sommerhuset. Og – som sædvanligt – var der en god halv time fra jeg steg af toget til bussen der kører mig det sidste stykke ankom.
Men denne gang tog jeg for første gang turen med mit Basiskort. Og tjekkede ud ved skift, for det skal man jo.
Og resultatet er at jeg er blevet opkrævet for 2 ture, fordi 38 minutters ventetid på en bus åbenbart tæller som at jeg starter en ny rejse.
@decibyte husk at rejsekort/apps er lavet til kunderne, altså trafikselskaberne. Du er bruger, og derfor er din oplevelse af mindre betydning