Er der nogen, der kender nogen, der kender værktøjerne Airflow eller Dagster?
-
Jeg kender intet til det selv, men kan forstå det er orkestreringsværktøjer til at håndtere et docker/kubernetes miljø - enten OnPrem eller på Azure.
Det er til en opgave hos AU, hvor de skal til at opbygge miljøerne og de ville oprindeligt bruger Dagster+, men det er vist så dyrt, at det bedre kan betale sig at opbygge ekspertisen på universitetet.
Boost gerne
. Jeg kan formidle kontakten til AU. -
M mthaastrup@helvede.net shared this topic
-
Jeg kender intet til det selv, men kan forstå det er orkestreringsværktøjer til at håndtere et docker/kubernetes miljø - enten OnPrem eller på Azure.
Det er til en opgave hos AU, hvor de skal til at opbygge miljøerne og de ville oprindeligt bruger Dagster+, men det er vist så dyrt, at det bedre kan betale sig at opbygge ekspertisen på universitetet.
Boost gerne
. Jeg kan formidle kontakten til AU.@tofticles jeg har meget lidt erfaring med Airflow. Min erfaring er at det er et værktøj til at schedulere DAGs, skrevet i Python.
Ved ikke om det kan andet. -
Boost gerne
. Jeg kan formidle kontakten til AU.@tofticles jeg har ikke erfaring med Airflow eller Dagster, men det virker som en misforståelse at de værktøjer kan "håndtere" / "orkestrere" Docker eller Kubernetes.
Dagster og Airflow håndterer pipelines, workflows, og diverse andet data processing. De kan givetvis hostes i Docker eller Kubernetes, men de bestemmer ikke over hvad Docker eller Kubernetes laver.