Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Her til morgen har jeg lavet en grovsortering af mit garn, og opdelt det i det jeg vil give væk, og det jeg vil beholde.

Her til morgen har jeg lavet en grovsortering af mit garn, og opdelt det i det jeg vil give væk, og det jeg vil beholde.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
handarbejdegladforgarn
8 Indlæg 3 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • svedigtype@helvede.netS This user is from outside of this forum
    svedigtype@helvede.netS This user is from outside of this forum
    svedigtype@helvede.net
    wrote sidst redigeret af

Her til morgen har jeg lavet en grovsortering af mit garn, og opdelt det i det jeg vil give væk, og det jeg vil beholde.

Jeg vil virkelig gerne strikke noget jeg har lyst til at have på, en pull-over fx, men jeg magter ikke at slå så mange masker op, så jeg roder med tanken om at strikke firkanter og sætte dem sammen til en pull-over, ligesom man gør med hæklede mormor-fikanter 🤔

#Håndarbejde #GladForGarn

hunspirillen@helvede.netH drgroftehauge@sigmoid.socialD 2 Replies Last reply
    1
    0
    • svedigtype@helvede.netS svedigtype@helvede.net

Jeg vil virkelig gerne strikke noget jeg har lyst til at have på, en pull-over fx, men jeg magter ikke at slå så mange masker op, så jeg roder med tanken om at strikke firkanter og sætte dem sammen til en pull-over, ligesom man gør med hæklede mormor-fikanter 🤔

hunspirillen@helvede.netH This user is from outside of this forum
      hunspirillen@helvede.netH This user is from outside of this forum
      hunspirillen@helvede.net
      wrote sidst redigeret af

@svedigtype Det er noget flot garn. Jeg synes bare, du skal prøve med de firkanter, det lyder da meget fedt!

svedigtype@helvede.netS 1 Reply Last reply
      0

drgroftehauge@sigmoid.socialD This user is from outside of this forum
        drgroftehauge@sigmoid.social
        wrote sidst redigeret af

@svedigtype Smukt organiseret!
        Der er jo også andre former end firkanter som man kan sætte sammen, f.eks. sekskanter og trekanter, hvis du synes firkanter er lidt kedeligt.
        Og så er der penrose og einstein hvis det skal blive rigtig fancy
        https://en.wikipedia.org/wiki/Aperiodic_tiling

0
        • drgroftehauge@sigmoid.socialD drgroftehauge@sigmoid.social

@svedigtype Smukt organiseret!
          Der er jo også andre former end firkanter som man kan sætte sammen, f.eks. sekskanter og trekanter, hvis du synes firkanter er lidt kedeligt.
          Og så er der penrose og einstein hvis det skal blive rigtig fancy
          https://en.wikipedia.org/wiki/Aperiodic_tiling

svedigtype@helvede.net
          wrote sidst redigeret af

@drgroftehauge Okay, det er next level 😂

Det gør ikke noget at det er 'kedeligt', jeg kan godt lide at strikke mens jeg laver noget andet som fx at se noget på TV eller lytte til noget, så det er ret fint hvis der ikke skal tælles for meget 😅

Jeg kan godt lide tanken om at kunne dele et stort projekt op i mindre bidder, hvor jeg kan blive færdig med noget inden for overskuelig tid 😊

og tak 🌈 😊

drgroftehauge@sigmoid.socialD 1 Reply Last reply
          0

@drgroftehauge Okay, det er next level 😂

Det gør ikke noget at det er 'kedeligt', jeg kan godt lide at strikke mens jeg laver noget andet som fx at se noget på TV eller lytte til noget, så det er ret fint hvis der ikke skal tælles for meget 😅

Jeg kan godt lide tanken om at kunne dele et stort projekt op i mindre bidder, hvor jeg kan blive færdig med noget inden for overskuelig tid 😊

og tak 🌈 😊

wrote sidst redigeret af

@svedigtype Ja, jeg tænkte også at selvom det er en anden form så er det jo det samme igen og igen. Men jeg kan godt se at der skal tælles mange gange undervejs på alt det ikke er en firkant.

drgroftehauge@sigmoid.socialD 1 Reply Last reply
            0
            • hunspirillen@helvede.netH hunspirillen@helvede.net

@svedigtype Det er noget flot garn. Jeg synes bare, du skal prøve med de firkanter, det lyder da meget fedt!

svedigtype@helvede.net
              wrote sidst redigeret af

@hunspirillen Jaaah, det er også købt alene fordi jeg bliver begejstret for farverne 😅

Ja, jeg tror også jeg har tænkt mig at give det et skud! Også fordi så kan jeg forhåbentlig på en overskuelig måde få lavet noget, hvor jeg så finder ud af hvor meget garn og så videre jeg egentlig skal bruge til fx en pull-over i min størrelse.

Jeg har kigget på opskrifter osv. men af en eller anden grund, så magter jeg dem slet ikke, så jeg må prøve mig frem 😅

1 Reply Last reply
              0

@svedigtype Ja, jeg tænkte også at selvom det er en anden form så er det jo det samme igen og igen. Men jeg kan godt se at der skal tælles mange gange undervejs på alt det ikke er en firkant.

wrote sidst redigeret af

@svedigtype Okay, jeg tror et penrose mønster er nemmest, men jeg ved ikke hvordan man kommer derfra og til en pullover. Måske en poncho?
                https://www.ravelry.com/patterns/library/penrose

0
                • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net shared this topic

@svedigtype Okay, jeg tror et penrose mønster er nemmest, men jeg ved ikke hvordan man kommer derfra og til en pullover. Måske en poncho?
                  https://www.ravelry.com/patterns/library/penrose

svedigtype@helvede.net
                  wrote sidst redigeret af

@drgroftehauge Det er virkelig flot, og det er jo egentlig bare firkanter og romber, så det burde kunne lade sig gøre ☺️

1 Reply Last reply
                  0
                  Svar
                  • Svar som emne
                  Login for at svare
                  • Ældste til nyeste
                  • Nyeste til ældste
                  • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.