Jeg fik en æske oliekridt og så dukkede denne lidt ubehjælpelige, søvnløse fyr frem på min tegneblok.
-
Jeg fik en æske oliekridt og så dukkede denne lidt ubehjælpelige, søvnløse fyr frem på min tegneblok.
@bech wow, hvor fedt! Du er god

-
@bech wow, hvor fedt! Du er god

@IbenChristiane Tak 🤩
-
@bech giver lidt Hundertwasser møder Picasso vibes...
Den er god
-
@bech fedt.
-
Han ser interessant ud
-
@bech Fedt! Meget ekspressivt, stærke farver. Er det noget du har syslet med før?
-
@bech giver lidt Hundertwasser møder Picasso vibes...
Den er god
@chmoensted Wow, det er ellers fornemt selskab
Tak! -
@bech Fedt! Meget ekspressivt, stærke farver. Er det noget du har syslet med før?
@Trine_DK Tak.
Jah, jeg holdt meget af at tegne i teenage-årene, men så kom det dér voksenliv og interessen for computeren som værktøj for grafisk og visuelt design i job og fritid i vejen i alt for mange år.
Men jeg kan mærke, at det taktile, kvaliteten og hele processen i de fysiske materialer trækker i mig. Så nu roder jeg lidt med det, når jeg har tid og jeg har nok appetit på en del mere og selvfølgelig altid højere ambitioner, end evnerne rækker til

-
Jeg fik skruet en makker sammen med oliepastellerne til ham den søvnløse fra forleden.
-
Jeg fik skruet en makker sammen med oliepastellerne til ham den søvnløse fra forleden.
@bech hvor er den fed!
Og cool at du er i gang, tegn for helvede, tegn!
-
@bech Hvor store er de?
-
@bech hvor er den fed!
Og cool at du er i gang, tegn for helvede, tegn!
@infonauten Tak
Det vil jeg gøre. Alt, hvad jeg kan finde tid og energi til

-
F folfdk@helvede.net shared this topic