Nå men, nu ringede vores ejendomsmægler lige - køber har lige indbetalt udbetalingen, og selv om der formelt set er to dages fortrydelsesret endnu, så siger hun at vi godt kan fejre AT VI HAR SOLGT HUSET!
-
Nå men, nu ringede vores ejendomsmægler lige - køber har lige indbetalt udbetalingen, og selv om der formelt set er to dages fortrydelsesret endnu, så siger hun at vi godt kan fejre AT VI HAR SOLGT HUSET!
Vi skal være ude 14/4 og underskriver lejekontrakt på en lejlighed i aften. AAAAAAAHHHHHHH! THIS IS NOT A DRILL! -
Vi skal være ude 14/4 og underskriver lejekontrakt på en lejlighed i aften. AAAAAAAHHHHHHH! THIS IS NOT A DRILL!I denne, ellers kolde, tid bliver man jo helt varm om hjertet!
Tillykke til de nye ejere med deres eventyr og jer med fremtidens muligheder
-
Vi skal være ude 14/4 og underskriver lejekontrakt på en lejlighed i aften. AAAAAAAHHHHHHH! THIS IS NOT A DRILL!Betyder det at tidsfristen officielt er udløbet i dag?
-
Betyder det at tidsfristen officielt er udløbet i dag?
@folfdk formelt set sker det mandag kl. 16, men alle papirer er underskrevet og alle penge er overførte, så vores mægler skrev at vi godt måtte skifte "købsaftale underskrevet"-skiltet ud med "solgt"-skiltet udenfor huset.
-
@folfdk formelt set sker det mandag kl. 16, men alle papirer er underskrevet og alle penge er overførte, så vores mægler skrev at vi godt måtte skifte "købsaftale underskrevet"-skiltet ud med "solgt"-skiltet udenfor huset.
Var usikker på hvad 2 dage betød, og det er 2 dage siden du skrev 2 dage
Så jeg forsøgte at ramme den helt 100%
-
Var usikker på hvad 2 dage betød, og det er 2 dage siden du skrev 2 dage
Så jeg forsøgte at ramme den helt 100%
@folfdk jeg er ikke sikker på at jeg fik regnet rigtigt forleden
-
@folfdk jeg er ikke sikker på at jeg fik regnet rigtigt forleden
-
@folfdk præcis. Og ikke for at prale, men det NAILER jeg til gengæld bare.