22.15.
-
22.15. Tirsdag. Sidder i Kystbanen på vej mod København. Min kupé er næsten helt tom. Her er bomstille. Togets bumlen.
-
22.15. Tirsdag. Sidder i Kystbanen på vej mod København. Min kupé er næsten helt tom. Her er bomstille. Togets bumlen.
Skramlende højtaler, næsten skrattende, al for meget diskant: “Næste station Kokkedal”.
-
Skramlende højtaler, næsten skrattende, al for meget diskant: “Næste station Kokkedal”.
Forkølet mand i læderjakke steg på i Rungsted Kyst. Nu sidder han og snøfter ikke langt borte fra mit sæde.
-
Forkølet mand i læderjakke steg på i Rungsted Kyst. Nu sidder han og snøfter ikke langt borte fra mit sæde.
Der er ombygning på Linje F. Uregelmæssig køreplan. Jeg må til Østerport og så med metroen til Runddelen.
“Næste station Klampenborg. Her kan du skifte til S-tog”.
-
Der er ombygning på Linje F. Uregelmæssig køreplan. Jeg må til Østerport og så med metroen til Runddelen.
“Næste station Klampenborg. Her kan du skifte til S-tog”.
Tanke: Hvordan og hvornår blev det normaliseret, at en kop kaffe på “café” skulle koste 42 kr.?
#togtanker -
Tanke: Hvordan og hvornår blev det normaliseret, at en kop kaffe på “café” skulle koste 42 kr.?
#togtankerNu: Hellerup Station.
Virkelig et uspændende sted.
Would not recommend.
2/6. -
Nu: Hellerup Station.
Virkelig et uspændende sted.
Would not recommend.
2/6.Der er søvnig stemning i metroen. Folk vil bare hjem og chillaxe.
- “Trianglen”
-
Der er søvnig stemning i metroen. Folk vil bare hjem og chillaxe.
- “Trianglen”
@anport jeg kan nærmest høre lydene og mærke stemningen. Jeg savner ikke de lange pendlerdage.
-
Der er søvnig stemning i metroen. Folk vil bare hjem og chillaxe.
- “Trianglen”
Om to stop er jeg i mål.
Ikke mere offentlig transport for i dag.
Min første tur med tog startede 09.33 i morges. -
@anport jeg kan nærmest høre lydene og mærke stemningen. Jeg savner ikke de lange pendlerdage.
@Trine_DK Det kan tage en evighed, når man egentlig bare gerne vil hjem
-
Om to stop er jeg i mål.
Min første tur med tog startede 09.33 i morges.Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup en hel del, det er det skarpe lys i metrovognen, der holder mig vågen
-
@MThaastrup en hel del, det er det skarpe lys i metrovognen, der holder mig vågen
Dette indlæg er slettet! -
Om to stop er jeg i mål.
Min første tur med tog startede 09.33 i morges.Hjemme!
- "Hjemme is where the dyne is"
-
F folfdk@helvede.net shared this topic