Jeg har besluttet at jeg vil prøve at sove her i nat.
-
Jeg har besluttet at jeg vil prøve at sove her i nat. Desværre er der godt gang i en fest i nabolaget - hvis det bliver ved, må jeg jo gå ind. Men det er nu skønt at sove i den friske luft
-
Jeg har besluttet at jeg vil prøve at sove her i nat. Desværre er der godt gang i en fest i nabolaget - hvis det bliver ved, må jeg jo gå ind. Men det er nu skønt at sove i den friske luft
@tanyakaroli smuk tanke at fodre myggene på den måde
️
-
@tanyakaroli smuk tanke at fodre myggene på den måde
️
@boab ingen myg i nat, heldigvis
-
Genbofesten blev ved til henad 2, men on and off (ret besynderligt, der må have været højttalere, men de skruede kun højt op engang i mellem, selvom det lød som et live band?). Ellers kun et par biler og nogle glade mennesker der kom cyklende hjem. Så det gik - ikke verdens roligste nat, men luften har været mild og dejlig. Nu larmer flyene, så jeg står op.
Hav en dejlig søndag -
Genbofesten blev ved til henad 2, men on and off (ret besynderligt, der må have været højttalere, men de skruede kun højt op engang i mellem, selvom det lød som et live band?). Ellers kun et par biler og nogle glade mennesker der kom cyklende hjem. Så det gik - ikke verdens roligste nat, men luften har været mild og dejlig. Nu larmer flyene, så jeg står op.
Hav en dejlig søndagAtt sova utomhus är väldigt trevligt, om omgivningen är någorlunda tyst
Du får prova igen en gång när grannen inte har fest! @tanyakaroli
-
Att sova utomhus är väldigt trevligt, om omgivningen är någorlunda tyst
Du får prova igen en gång när grannen inte har fest! @tanyakaroli
@Allinrep Ja, nemlig