blev færdig med at læse Hvis en vinternat en rejsende 🌕🌕🌕🌕🌗 Den er en udfordring
Ikke-kategoriseret
1
Indlæg
1
Posters
0
Visninger
-
blev færdig med at læse Hvis en vinternat en rejsende




Den er en udfordring!
Klart en bog som jeg forestiller mig aldrig ville kunne genereres med en LLM, med mindre der findes mange af dem i forvejen, og så måske ikke engang det.Den er helt sikkert ikke for alle, glæder mig til at diskutere den med læseklubben!
-
F folfdk@helvede.net shared this topic