Ved I hvad der er rigtig meget mandag?
-
Ved I hvad der er rigtig meget mandag? At have maveinfektion, sidde på tronen
, tage det sidste papir på rullen og indse at det var også den sidste 🧻
(Jeg har heldigvis køkkenrulle ...
)@svedigtype Så kører porcelænsbussen, som man siger

-
@svedigtype Så kører porcelænsbussen, som man siger

@anport Hehe
Sharing is caring, right
? -
@anport Hehe
Sharing is caring, right
?@svedigtype så længe du ikke live-strømmer via peertube, så går det nok, lolz
-
@svedigtype så længe du ikke live-strømmer via peertube, så går det nok, lolz
@anport Aaaahahahahahahaha
!!Altså jeg går godt nok ind for åbenhed, transparens og filterfri oplevelser, meen ...

-
@anport Aaaahahahahahahaha
!!Altså jeg går godt nok ind for åbenhed, transparens og filterfri oplevelser, meen ...

@svedigtype apropos filterfri, så er min egen mave også lidt medtaget hertil morgen, men det er formentlig grundet de mange liter stærk ingefær- og chilite, jeg har indtaget i forbindelse med den influenza-agtige tilstand, jeg befandt mig i i sidste uge.
-
Ved I hvad der er rigtig meget mandag? At have maveinfektion, sidde på tronen
, tage det sidste papir på rullen og indse at det var også den sidste 🧻
(Jeg har heldigvis køkkenrulle ...
)@svedigtype forstår godt det er en nødsituation, men køkkenrulle er rigtig skidt for kloakken!
-
@svedigtype forstår godt det er en nødsituation, men køkkenrulle er rigtig skidt for kloakken!
@reynir Lad os sige køkkenrulle er udelukket fordi du antager jeg smider det i toilettet, hvad er så dit alternative løsningsforslag i den her situation?
-
@svedigtype apropos filterfri, så er min egen mave også lidt medtaget hertil morgen, men det er formentlig grundet de mange liter stærk ingefær- og chilite, jeg har indtaget i forbindelse med den influenza-agtige tilstand, jeg befandt mig i i sidste uge.
@anport Hjalp det så i det mindste på influenzaen
? -
@reynir Lad os sige køkkenrulle er udelukket fordi du antager jeg smider det i toilettet, hvad er så dit alternative løsningsforslag i den her situation?
@svedigtype jeg forstår godt det er en nødsituation.
-
@anport Hjalp det så i det mindste på influenzaen
?@svedigtype det tror jeg nok, måske, måske var det i virkeligheden mine peparkaker, der hjalp mig igennem, ha