Hoooold nu kæft hvor var det godt reddet af Otto og Amalie!
- 
Hoooold nu kæft hvor var det godt reddet af Otto og Amalie!
Der er også stadig høje håb for Lasse og Dorthe, og ligeså for det ret gode match mellem Thomas og Mette.
Men er Thomas lidt for meget en drengerøv der arbejder for meget og ikke har blik for en travl hverdag?
Og er det et problem at "Lasse roder"? 🫤
Og ja, så er der endnu et par der er ude, det var nok ikke den store overraskelse?
@folfdk Ser vi det samme program?!

Altså, vi er enige om O&A, men vi synes T&M virkelig kun har småting som problemer imellem dem - og L&D er mest et spørgsmål om nogle gamle mønstre der skal sendes op på en gård nordpå.
Kh Fedteskabet
 - 
@folfdk Ser vi det samme program?!

Altså, vi er enige om O&A, men vi synes T&M virkelig kun har småting som problemer imellem dem - og L&D er mest et spørgsmål om nogle gamle mønstre der skal sendes op på en gård nordpå.
Kh Fedteskabet
Det kan godt være, måske jeg er for pessimistisk?
Vil I simpelthen vædde på at der ender med at være 3 par der holder.?

- 
Det kan godt være, måske jeg er for pessimistisk?
Vil I simpelthen vædde på at der ender med at være 3 par der holder.?

@folfdk Det vil jeg godt sætte brunch på - spørgsmålet er om du spiller sikkert ved at satse på to - eller om du holder på kun et par og vi så deler i porten ved to?
 - 
@folfdk Det vil jeg godt sætte brunch på - spørgsmålet er om du spiller sikkert ved at satse på to - eller om du holder på kun et par og vi så deler i porten ved to?
Jeg holder på det kun er 1 par der ender med at forblive gift, og så deler vi ved to

- 
Jeg holder på det kun er 1 par der ender med at forblive gift, og så deler vi ved to

@folfdk Det er en aftale, skødet er skrevet

- 

@tofticles @folfdk Bevidnet!
 - 

@tofticles @folfdk Tvangsauktionen er din
 - 
@tofticles @folfdk Bevidnet!
@SorenMRiis @tofticles
Shit, hvis ikke jeg overholder den aftale, så ryger det jo i Tidende
 - 

Ja, så endte det med de to.
Jeg er næsten tilbøjelig til at sige det var 2½, men det kan jo ikke lade sig gøre, det tæller desværre kun som to.Stikker du en dato og/eller lokation ud?
Desværre kommer jeg ikke så ofte forbi Odense, men måske det kan lade sig gøre alligevel engang

- 
Ja, så endte det med de to.
Jeg er næsten tilbøjelig til at sige det var 2½, men det kan jo ikke lade sig gøre, det tæller desværre kun som to.Stikker du en dato og/eller lokation ud?
Desværre kommer jeg ikke så ofte forbi Odense, men måske det kan lade sig gøre alligevel engang

@folfdk Vi kan sagtens finde på noget i Kbh, hvis det er nemmere - vi er ofte herovre istedet?
 - 
@folfdk Vi kan sagtens finde på noget i Kbh, hvis det er nemmere - vi er ofte herovre istedet?
@folfdk Vi er her fx indtil søndag aften i denne weekend
.