Hoooold nu kæft hvor var det godt reddet af Otto og Amalie!
- 
@folfdk Ser vi det samme program?!

Altså, vi er enige om O&A, men vi synes T&M virkelig kun har småting som problemer imellem dem - og L&D er mest et spørgsmål om nogle gamle mønstre der skal sendes op på en gård nordpå.
Kh Fedteskabet
Det kan godt være, måske jeg er for pessimistisk?
Vil I simpelthen vædde på at der ender med at være 3 par der holder.?

- 
Det kan godt være, måske jeg er for pessimistisk?
Vil I simpelthen vædde på at der ender med at være 3 par der holder.?

@folfdk Det vil jeg godt sætte brunch på - spørgsmålet er om du spiller sikkert ved at satse på to - eller om du holder på kun et par og vi så deler i porten ved to?
 - 
@folfdk Det vil jeg godt sætte brunch på - spørgsmålet er om du spiller sikkert ved at satse på to - eller om du holder på kun et par og vi så deler i porten ved to?
Jeg holder på det kun er 1 par der ender med at forblive gift, og så deler vi ved to

- 
Jeg holder på det kun er 1 par der ender med at forblive gift, og så deler vi ved to

@folfdk Det er en aftale, skødet er skrevet

- 

@tofticles @folfdk Bevidnet!
 - 

@tofticles @folfdk Tvangsauktionen er din
 - 
@tofticles @folfdk Bevidnet!
@SorenMRiis @tofticles
Shit, hvis ikke jeg overholder den aftale, så ryger det jo i Tidende
 - 

Ja, så endte det med de to.
Jeg er næsten tilbøjelig til at sige det var 2½, men det kan jo ikke lade sig gøre, det tæller desværre kun som to.Stikker du en dato og/eller lokation ud?
Desværre kommer jeg ikke så ofte forbi Odense, men måske det kan lade sig gøre alligevel engang

- 
Ja, så endte det med de to.
Jeg er næsten tilbøjelig til at sige det var 2½, men det kan jo ikke lade sig gøre, det tæller desværre kun som to.Stikker du en dato og/eller lokation ud?
Desværre kommer jeg ikke så ofte forbi Odense, men måske det kan lade sig gøre alligevel engang

@folfdk Vi kan sagtens finde på noget i Kbh, hvis det er nemmere - vi er ofte herovre istedet?
 - 
@folfdk Vi kan sagtens finde på noget i Kbh, hvis det er nemmere - vi er ofte herovre istedet?
@folfdk Vi er her fx indtil søndag aften i denne weekend
.