Særlige spidskompetencer, jeg har fået som forælder, mens barnet har gået i 1.
-
@EvilCartyen @anport @svuorela @benjamin @MThaastrup hov, hov. Ikke mere Rasmus Klump slander her. Jeg var stor fan som barn
🥰
@klgn @EvilCartyen @anport @svuorela @benjamin Det var jeg også - jeg har ødelagt mange brædder og søm i min morfars kælder for at bygge kasser, inspireret af "Rasmus Klump bygger en radiostation"
Retfærdigvis fandt jeg også efterhånden ud af at bygge små kasser rigtigt
-
@klgn @EvilCartyen @anport @svuorela @benjamin Det var jeg også - jeg har ødelagt mange brædder og søm i min morfars kælder for at bygge kasser, inspireret af "Rasmus Klump bygger en radiostation"
Retfærdigvis fandt jeg også efterhånden ud af at bygge små kasser rigtigt
@MThaastrup @klgn @anport @svuorela @benjamin
Det viser jo bare børns vidunderlige evne til at få noget ud af ingenting!
Hvordan har i det med Rasmus Klump som den, der læser højt?
-
@MThaastrup @klgn @anport @svuorela @benjamin
Det viser jo bare børns vidunderlige evne til at få noget ud af ingenting!
Hvordan har i det med Rasmus Klump som den, der læser højt?
@EvilCartyen @klgn @anport @svuorela @benjamin Jeg griner mig halvvejs igennem. Det gør jeg også med Smølferne. Det er bare sjov og ballade, jo
-
Særlige spidskompetencer, jeg har fået som forælder, mens Michelle har gået i 1. klasse (og gør det tre dage endnu - HUN HAR IKKE FÅET LOV TIL AT BLIVE SÅ STOR SÅ HURTIGT 🫣
- K-pop bandet Blackpink
- tegnefilmshelten Miraculous Ladybug
- lix-tal til valg af frilæsningsbøger
- hvordan man finder flere timer i døgnet til at afvikle endnu flere legeaftaler og deltage i endnu flere sociale skolerelaterede arrangementer...@MThaastrup Nu har jeg lige hørt 'Blackpink' en times tid til formiddagsarbejdet. Der er anden k-pop jeg hellere vil høre. Men egentlig helst ikke