Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Nå, vi fik beregnet voldsomt god tid til at komme fra Folkemødet til færgen, så nu sidder jeg allerede her ved Rønne færge, en time før afgang.

Nå, vi fik beregnet voldsomt god tid til at komme fra Folkemødet til færgen, så nu sidder jeg allerede her ved Rønne færge, en time før afgang.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
folkemodetoverandout
9 Indlæg 4 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
    tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
    tanyakaroli@expressional.social
    wrote sidst redigeret af

Nå, vi fik beregnet voldsomt god tid til at komme fra Folkemødet til færgen, så nu sidder jeg allerede her ved Rønne færge, en time før afgang. Men så er der da ingen stress 😊
    #Folkemødet #OverAndOut

folfdk@helvede.netF spirillen@matrix.rocksS 2 Replies Last reply
    0
    • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

Nå, vi fik beregnet voldsomt god tid til at komme fra Folkemødet til færgen, så nu sidder jeg allerede her ved Rønne færge, en time før afgang. Men så er der da ingen stress 😊
      #Folkemødet #OverAndOut

folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
      folfdk@helvede.net
      wrote sidst redigeret af

@tanyakaroli

Vi har etableret, at det i hvert fald med tog, ikke nødvendigvis er dejligt at være i tidsnød.

God ventetid! Jeg håber den kan bruges på noget nydning af et eller andet 😀

tanyakaroli@expressional.socialT 1 Reply Last reply
      0
      • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

@tanyakaroli

Vi har etableret, at det i hvert fald med tog, ikke nødvendigvis er dejligt at være i tidsnød.

God ventetid! Jeg håber den kan bruges på noget nydning af et eller andet 😀

wrote sidst redigeret af

@folfdk Tak! Afslapning og podcastlytning blev det til, og det er også fint. Lige nu går det faktisk udmærket med energiniveauet, meget mod min forventning (?).

folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
        0

@folfdk Tak! Afslapning og podcastlytning blev det til, og det er også fint. Lige nu går det faktisk udmærket med energiniveauet, meget mod min forventning (?).

folfdk@helvede.net
          wrote sidst redigeret af

@tanyakaroli
          Jeg kan forstille mig at det har været hårdt at være med i dag i så mange forskellige ting, og mange mennesker at forholde sig til.

Men måske det har været lidt mere på dine præmisser end det plejer? Det kan måske gøre at det ikke dræner så meget?

Det lyder til det har været en god dag i hvert fald 😀

0
          • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

@tanyakaroli
            Jeg kan forstille mig at det har været hårdt at være med i dag i så mange forskellige ting, og mange mennesker at forholde sig til.

Men måske det har været lidt mere på dine præmisser end det plejer? Det kan måske gøre at det ikke dræner så meget?

Det lyder til det har været en god dag i hvert fald 😀

wrote sidst redigeret af

@folfdk Det mest bøvlede i dag var faktisk at deltage i debat med Tolkesamfundet. Al respekt for problemstillingen, men dér ville det virkelig have været godt med en moderator …
            Nu er jeg nået til Hyllie og venter på tog videre til Tårnby. Og så skal jeg hjem og sove i min egen seng, juhuu! 🛌

headword@lingo.lolH 1 Reply Last reply
            0

@folfdk Det mest bøvlede i dag var faktisk at deltage i debat med Tolkesamfundet. Al respekt for problemstillingen, men dér ville det virkelig have været godt med en moderator …
              Nu er jeg nået til Hyllie og venter på tog videre til Tårnby. Og så skal jeg hjem og sove i min egen seng, juhuu! 🛌

headword@lingo.lolH This user is from outside of this forum
              headword@lingo.lolH This user is from outside of this forum
              headword@lingo.lol
              wrote sidst redigeret af

@tanyakaroli @folfdk

Mens du alligevel er under transport, så kan jeg fortælle, at jeres podcast kommer med i næste weekends Quizkryds i Jyllands-Posten 😊

2
              0
              • headword@lingo.lolH headword@lingo.lol

@tanyakaroli @folfdk

Mens du alligevel er under transport, så kan jeg fortælle, at jeres podcast kommer med i næste weekends Quizkryds i Jyllands-Posten 😊

wrote sidst redigeret af

@headword Åh, wow! Det er da den ultimative hæder! 🤩
                (Vel nærmest bedre end dengang min forskning i trusler fandt vej ind på ATS (At Tænke Sig, satire i Politiken, hvis ikke alle kender det))
                @folfdk

1 Reply Last reply
                0
                • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social shared this topic
                  folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net shared this topic

#Folkemødet #OverAndOut

spirillen@matrix.rocksS This user is from outside of this forum
                  spirillen@matrix.rocksS This user is from outside of this forum
                  spirillen@matrix.rocks
                  wrote sidst redigeret af

@tanyakaroli@expressional.social hvorfor bruger en miljoe svinsk rejse facon? hoert om at man faktisk kan sejle til Oen?? med rigtigt sejlskib, med rigtige sejl... ogsaa fra KBH....

#sejlerliv

0
                  • spirillen@matrix.rocksS spirillen@matrix.rocks

@tanyakaroli@expressional.social hvorfor bruger en miljoe svinsk rejse facon? hoert om at man faktisk kan sejle til Oen?? med rigtigt sejlskib, med rigtige sejl... ogsaa fra KBH....

#sejlerliv

wrote sidst redigeret af

@spirillen nej, det havde jeg faktisk ikke hørt om, er der virkelig det? Hvorfra sejler den?
                    Jeg skal indrømme at jeg ikke har tænkt på færgen som miljøsvinsk. Fly ville være overdrevet, synes jeg, men bus eller tog plus færge var de eneste alternativer jeg kendte.

1 Reply Last reply
                    0
                    Svar
                    • Svar som emne
                    Login for at svare
                    • Ældste til nyeste
                    • Nyeste til ældste
                    • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.