Nå, vi fik beregnet voldsomt god tid til at komme fra Folkemødet til færgen, så nu sidder jeg allerede her ved Rønne færge, en time før afgang.
-
Nå, vi fik beregnet voldsomt god tid til at komme fra Folkemødet til færgen, så nu sidder jeg allerede her ved Rønne færge, en time før afgang. Men så er der da ingen stress

#Folkemødet #OverAndOut -
Nå, vi fik beregnet voldsomt god tid til at komme fra Folkemødet til færgen, så nu sidder jeg allerede her ved Rønne færge, en time før afgang. Men så er der da ingen stress

#Folkemødet #OverAndOutVi har etableret, at det i hvert fald med tog, ikke nødvendigvis er dejligt at være i tidsnød.
God ventetid! Jeg håber den kan bruges på noget nydning af et eller andet

-
Vi har etableret, at det i hvert fald med tog, ikke nødvendigvis er dejligt at være i tidsnød.
God ventetid! Jeg håber den kan bruges på noget nydning af et eller andet

@folfdk Tak! Afslapning og podcastlytning blev det til, og det er også fint. Lige nu går det faktisk udmærket med energiniveauet, meget mod min forventning (?).
-
@folfdk Tak! Afslapning og podcastlytning blev det til, og det er også fint. Lige nu går det faktisk udmærket med energiniveauet, meget mod min forventning (?).
@tanyakaroli
Jeg kan forstille mig at det har været hårdt at være med i dag i så mange forskellige ting, og mange mennesker at forholde sig til.Men måske det har været lidt mere på dine præmisser end det plejer? Det kan måske gøre at det ikke dræner så meget?
Det lyder til det har været en god dag i hvert fald

-
@tanyakaroli
Jeg kan forstille mig at det har været hårdt at være med i dag i så mange forskellige ting, og mange mennesker at forholde sig til.Men måske det har været lidt mere på dine præmisser end det plejer? Det kan måske gøre at det ikke dræner så meget?
Det lyder til det har været en god dag i hvert fald

@folfdk Det mest bøvlede i dag var faktisk at deltage i debat med Tolkesamfundet. Al respekt for problemstillingen, men dér ville det virkelig have været godt med en moderator …
Nu er jeg nået til Hyllie og venter på tog videre til Tårnby. Og så skal jeg hjem og sove i min egen seng, juhuu!
-
@folfdk Det mest bøvlede i dag var faktisk at deltage i debat med Tolkesamfundet. Al respekt for problemstillingen, men dér ville det virkelig have været godt med en moderator …
Nu er jeg nået til Hyllie og venter på tog videre til Tårnby. Og så skal jeg hjem og sove i min egen seng, juhuu!
Mens du alligevel er under transport, så kan jeg fortælle, at jeres podcast kommer med i næste weekends Quizkryds i Jyllands-Posten

-
Mens du alligevel er under transport, så kan jeg fortælle, at jeres podcast kommer med i næste weekends Quizkryds i Jyllands-Posten

-
T tanyakaroli@expressional.social shared this topic
F folfdk@helvede.net shared this topic
-

#Folkemødet #OverAndOut@tanyakaroli@expressional.social hvorfor bruger en miljoe svinsk rejse facon? hoert om at man faktisk kan sejle til Oen?? med rigtigt sejlskib, med rigtige sejl... ogsaa fra KBH....
#sejlerliv -
@tanyakaroli@expressional.social hvorfor bruger en miljoe svinsk rejse facon? hoert om at man faktisk kan sejle til Oen?? med rigtigt sejlskib, med rigtige sejl... ogsaa fra KBH....
#sejlerliv@spirillen nej, det havde jeg faktisk ikke hørt om, er der virkelig det? Hvorfra sejler den?
Jeg skal indrømme at jeg ikke har tænkt på færgen som miljøsvinsk. Fly ville være overdrevet, synes jeg, men bus eller tog plus færge var de eneste alternativer jeg kendte.