Rydder i gamle papir og fann limericket frå 6. klasse eg brukte ordet “forloren”, men eg ser eg bytte det ut med “gamal” for å forsøke å få til rytma betre.
-
Kjekt å ha?
Dagens quiz: Finn moglege årstal for dette kartet.
@tanketom Er det lov å påpeike aldri? Då det er ingen Andorra, Liechtenstein, Luxemburg, eller San Marino?
-
@tanketom rundt 1950? eldste tegnet jeg ser på kartet er at Spania har en større del av Marokko, som de overførte tilbake til Marokko i 1956
@tanketom ellers må det definitivt være etter andre verdenskrig, så ja, ca. 1950
-
@tanketom Er det lov å påpeike aldri? Då det er ingen Andorra, Liechtenstein, Luxemburg, eller San Marino?
@markus Eg mistenkjer dei er tekne vekk for lesbarheitas skuld, men det er eit godt poeng.
-
Kjekt å ha?
For ein nørd du var, Andreas (12 år, skulle til Kreta på sumarferie).
-
B bogwitch@social.data.coop shared this topic
-
@tanketom ellers må det definitivt være etter andre verdenskrig, så ja, ca. 1950
-
Kjekt å ha?
@tanketom Bohuslen er svenskt så etter 1600.
-
-
det er Sovjetunionen der, se på flagget
du må bare huske på at teknisk sett skulle Sovjet være en samling av forskjellige stater, slik som Russland og Ukraina, denne formelle oppdelingen i land gjorde at Sovjet kunne få ekstra seter i FN i starten, selv om Ukraina ble i praksis styrt fra Moskva
-
-
For ein nørd du var, Andreas (12 år, skulle til Kreta på sumarferie).
-
det er Sovjetunionen der, se på flagget
du må bare huske på at teknisk sett skulle Sovjet være en samling av forskjellige stater, slik som Russland og Ukraina, denne formelle oppdelingen i land gjorde at Sovjet kunne få ekstra seter i FN i starten, selv om Ukraina ble i praksis styrt fra Moskva
når det kommer til Tyskland, opprettelsen av forskjellige et vest og øst Tyskland kom i 1949, men generelt sett var vel situasjonen og fremtiden til Tyskland litt uklar i denne perioden, så kan hende kartet var utdatert allerede når det ble laget - det tok ikke hensyn til separasjon som over tid ble hardere og mer permanent (Berlinmuren var først i 1961)
-
Kjekt å ha?
@tanketom før 1959 (FinNland), før 1949 (Tyskland er samlet), etter 1933 (Hellas, ikke Grekenland).
Etter 45 (Tyskland har "normal" størrelse).Så 45-49?
-
@tanketom før 1959 (FinNland), før 1949 (Tyskland er samlet), etter 1933 (Hellas, ikke Grekenland).
Etter 45 (Tyskland har "normal" størrelse).Så 45-49?
-
-
-
-
@tanketom Bohuslen er svenskt så etter 1600.
@ejnro Teknisk sett korrekt, den beste typen korrekt.
-
Kjekt å ha?
Etter rådføring frå min onkel har vi kome til at det nok er kjøpt seint 50/tidleg 60-tal. Det som stikker seg mest ut er nok eit samla Tyskland, men det kan nok vere at biletet var eldre enn då det var kjøpt.
-
Etter rådføring frå min onkel har vi kome til at det nok er kjøpt seint 50/tidleg 60-tal. Det som stikker seg mest ut er nok eit samla Tyskland, men det kan nok vere at biletet var eldre enn då det var kjøpt.
@tanketom må vel være fra 30-tallet? -
@tanketom må vel være fra 30-tallet?
@ltning Nei, Tyskland er for lite til det (sjekk Polen, osv.). Sånn sett bort frå alle ministatane som ikkje finst, så er det nok litt etter krigen + litt kreativ fridom her og der.