det jo penge ud af vinduet, men de billetter skal jo scannes.

Ikke-kategoriseret

8
Posters
0
Visninger
- 
det jo penge ud af vinduet, men de billetter skal jo scannes. og det kræver nu engang en SADPHONE.

men jeg kan ik overskue brugtmarkedet. mit problem er at det ikke for alvor interesserer mig. interessen for teknologien har aldrig været lavere. jeg interesserer mig noget mere for KINETISK ENERGI men det er heeeeeelt anden snak.

SPØRGSMÅL!!!
 hvad er et godt køb af sadphone på brugtmarkedet her og nu????

har du noget bras liggende i skuffen jeg ka købe?

tak for hjælpen.

jeg har lagt mærke til jer og vil bare sige jeg sys I er
 PIXELFEDE allesammen

glædelig onsdag.
 kh. Brevet

@miximedia
- 
det jo penge ud af vinduet, men de billetter skal jo scannes. og det kræver nu engang en SADPHONE.

men jeg kan ik overskue brugtmarkedet. mit problem er at det ikke for alvor interesserer mig. interessen for teknologien har aldrig været lavere. jeg interesserer mig noget mere for KINETISK ENERGI men det er heeeeeelt anden snak.

SPØRGSMÅL!!!
 hvad er et godt køb af sadphone på brugtmarkedet her og nu????

har du noget bras liggende i skuffen jeg ka købe?

tak for hjælpen.

jeg har lagt mærke til jer og vil bare sige jeg sys I er
 PIXELFEDE allesammen

glædelig onsdag.
 kh. Brevet

@miximedia ta en tur ad #nørrebrogade og #amagerbrogade. de små arabiske elektronikforretninger har brugte foner, gerne 600 - 1000,- ta en tur ad #nørrebrogade og #amagerbrogade. de små arabiske elektronikforretninger har brugte foner, gerne 600 - 1000,- ️ hvis du ka finde en der er på denne her liste over apparater, der funker med #lineageos, så ka du køre #opensouce #android med opdateringer, selv efter producenten er stoppet med dem. ️ hvis du ka finde en der er på denne her liste over apparater, der funker med #lineageos, så ka du køre #opensouce #android med opdateringer, selv efter producenten er stoppet med dem.
 https://wiki.lineageos.org/devices/bemærk også at #nintendoswitch v1 er på listen. tror der er masser af aflagte switch rundtomkring. 
- 
 P pelle@veganism.social shared this topic P pelle@veganism.social shared this topic
- 
Tjek brugt hos Greenmind.

Eller bedre men udenfor din budget: Køb en ny Fairphone og skifter deler, når de går i stykker. De har også en e/os degooglified version. 100 % anbefalt.
- 
LineageOS på en Switch er rimelig sick!
- 
Dette indlæg er slettet!
- 
Jeg synes vi skal finde en brugt Asus Zenfone 9/10 eller Samsung Galaxy S25 baseret på størrelse, batterilevetid og opladetid. Lille bonus ved Zenfone er at den har minijack.
 Vi kan også finde en Zenfone 8, den har en indbygget FM-modtager og kan køre LineageOS, hvis vi vil have åbensovs.
- 
nintendo switch har ik kamera  
- 
nintendo switch har ik kamera @dj_brevet brugt webcam og usb A til C stik? det er totalt noget folk gør. 
 de der webcams med usb A må nærmest være i røde kors ved siden af kassettebåndsafspillerne til max 80:-