Jeg er efter anbefaling fra gode folk her på Fødiverset begyndt at abonnere på nyheder fra #Føljeton.
-
Jeg er efter anbefaling fra gode folk her på Fødiverset begyndt at abonnere på nyheder fra #Føljeton. Og jeg vil gerne give den anbefaling videre. For det første så er jeg blevet glad for at få en daglig email med nyheder. For det andet elsker jeg den frie tone der er perfekt eksemplificeret i dag:
"
Kære læserTechverdenen er ledet af kraftidioter. En af dem er Sam Altman. Han er direktør for OpenAI, kaldes en sociopat af tidligere kollegaer og har sagt, at “kunstig intelligens vil sandsynligvis føre til verdens ende, men i mellemtiden vil der være nogle fantastiske virksomheder.” Han har også forsvaret KI’s store energiforbrug ved at sige, at “det tager omkring 20 år af ens liv og al den mad, man spiser i den periode, før man bliver klog” og sidestiller simpelthen KI med menneskers livsforløb.
"
https://www.foljeton.dk/post/kraftidioternes-kamp
#dknyheder #danskertrut -
Jeg er efter anbefaling fra gode folk her på Fødiverset begyndt at abonnere på nyheder fra #Føljeton. Og jeg vil gerne give den anbefaling videre. For det første så er jeg blevet glad for at få en daglig email med nyheder. For det andet elsker jeg den frie tone der er perfekt eksemplificeret i dag:
"
Kære læserTechverdenen er ledet af kraftidioter. En af dem er Sam Altman. Han er direktør for OpenAI, kaldes en sociopat af tidligere kollegaer og har sagt, at “kunstig intelligens vil sandsynligvis føre til verdens ende, men i mellemtiden vil der være nogle fantastiske virksomheder.” Han har også forsvaret KI’s store energiforbrug ved at sige, at “det tager omkring 20 år af ens liv og al den mad, man spiser i den periode, før man bliver klog” og sidestiller simpelthen KI med menneskers livsforløb.
"
https://www.foljeton.dk/post/kraftidioternes-kamp
#dknyheder #danskertrut@benjaminlj Jeg kan godt blive lidt indebrændt over at det skal være -så- svært at finde ud af hvad det koster.
Fint der ikke er binding og prøve-mig-i-måsen abonnement i alt fra en artikel til 10 uger til 10,- og hvad har vi. Men! Skriv dog for Silvan hvad standardabo koster. Grouf.
-
@benjaminlj Jeg kan godt blive lidt indebrændt over at det skal være -så- svært at finde ud af hvad det koster.
Fint der ikke er binding og prøve-mig-i-måsen abonnement i alt fra en artikel til 10 uger til 10,- og hvad har vi. Men! Skriv dog for Silvan hvad standardabo koster. Grouf.
@tofticles den første knap på forsiden linker ellers til https://www.foljeton.dk/10-uger-for-10-kr hvor der står:
"Dine første 10 uger som Føljeton-medlem koster 10 kr., og derefter koster det 75 kr. om måneden at læse med. Der er ingen binding, og du kan altid opsige igen med ét klik."
Men kender godt følelsen af ikke at kunne finde så vigtige oplysninger, og er enig i at det er vigtigt at det er nemt at finde. -
@tofticles den første knap på forsiden linker ellers til https://www.foljeton.dk/10-uger-for-10-kr hvor der står:
"Dine første 10 uger som Føljeton-medlem koster 10 kr., og derefter koster det 75 kr. om måneden at læse med. Der er ingen binding, og du kan altid opsige igen med ét klik."
Men kender godt følelsen af ikke at kunne finde så vigtige oplysninger, og er enig i at det er vigtigt at det er nemt at finde.@benjaminlj Det er jeg med på - det er bare ikke det man får serveret inde på artiklen. Eller på mobil udgaven. Og de skriver heller ikke hvad de 75,- dækker - om det er alle deres afsnit? Er det den du tilfældigvis står på?
Og så tænker jeg automatisk: det her er en fælde. Det gider jeg ikke.
(Uanset om det så er berettiget)
-
@benjaminlj Det er jeg med på - det er bare ikke det man får serveret inde på artiklen. Eller på mobil udgaven. Og de skriver heller ikke hvad de 75,- dækker - om det er alle deres afsnit? Er det den du tilfældigvis står på?
Og så tænker jeg automatisk: det her er en fælde. Det gider jeg ikke.
(Uanset om det så er berettiget)
@tofticles okay, jeg har vist ikke haft det i over 10 uger endnu, men til den tid skal jeg nok fortælle dig det hvis det var en fælde. Ind til nu synes jeg det er de 75 kr/måned værd.
-
@tofticles okay, jeg har vist ikke haft det i over 10 uger endnu, men til den tid skal jeg nok fortælle dig det hvis det var en fælde. Ind til nu synes jeg det er de 75 kr/måned værd.
@benjaminlj Tak! Fik lige tilføjet lidt sent at det er min automatreaktion uanset om den er berettiget
.