Hold da kæft et skybrud vi har lige nu.
-
@MThaastrup Nope! Jeg bliver vel den som skal stå og hælde vand fra blomsterkasser med fuldvoksne tomater i morgen
@fanden det lyder besværligt
-
@fanden det lyder besværligt
@MThaastrup @fanden Her, jeg har et hashtag til dig: #TomatoTroubles
Alternativt #TroubledTomatoDaddy og et lille emoji-mashup logo eller evt. nyt profilbillede?
Det var så lidt
-
Nu står det selvfølgelig lige ind i altankasserne uden tegn på stop.
Dvs, efter jeg har vandet tomaterne gavmildt i løbet af dagen
"Dyngsur" er svensk for gennemblødt, og det passer så godt for både mig og mine tomater på balkonen efter aftenens skybrud.
Tomatplanter er ret tørstige af natur, men det kan også blive for meget af det gode. To af tre altankasser stod og soppede i vand, og jeg har hældt sammenlagt en liter fra for at forhindre rødderne i at rådne.
Det var min morgen, hvad har I lavet?
-
"Dyngsur" er svensk for gennemblødt, og det passer så godt for både mig og mine tomater på balkonen efter aftenens skybrud.
Tomatplanter er ret tørstige af natur, men det kan også blive for meget af det gode. To af tre altankasser stod og soppede i vand, og jeg har hældt sammenlagt en liter fra for at forhindre rødderne i at rådne.
@fanden
Jeg har besøgt @SorenMRiis , over en kop kaffe og snakket om alt muligt.Men ikke om vejret
På Bornholm er her dog ikke skybrud, solskinsøen er gået fri for nu.Edit: og jeg håber tomaterne til gengæld får en masse sol snart, så de kan få gavn af al vandet
-
@fanden Jeg fik kaffebesøg fra Helvede lidt før kl. 8, så det gik min formiddag med.
-
@fanden Jeg fik kaffebesøg fra Helvede lidt før kl. 8, så det gik min formiddag med.
@SorenMRiis "Kaffebesøg fra helvede," tag den @folfdk
-
@SorenMRiis "Kaffebesøg fra helvede," tag den @folfdk
Ja, mine lingvistiske evner er ikke nødvendigvis så perfekte som @SorenMRiis|s, men nu har jeg jo set hans bogreol(er) så det er også helt i orden
-
@fanden
Jeg har besøgt @SorenMRiis , over en kop kaffe og snakket om alt muligt.Men ikke om vejret
På Bornholm er her dog ikke skybrud, solskinsøen er gået fri for nu.Edit: og jeg håber tomaterne til gengæld får en masse sol snart, så de kan få gavn af al vandet
@folfdk Haha - var det dig, der besøgte @SorenMRiis før kl. 8???
-
F folfdk@helvede.net shared this topic
-
@folfdk Haha - var det dig, der besøgte @SorenMRiis før kl. 8???
@lottelythje
Ja, det var det!Og nu er to (tre... måske) skjorter som jeg kan se jeg alligevel ikke får brugt, men som du var sød at sende, nu sendt videre.
-
@lottelythje
Ja, det var det!Og nu er to (tre... måske) skjorter som jeg kan se jeg alligevel ikke får brugt, men som du var sød at sende, nu sendt videre.
@folfdk Hvor godt med skjorterne. Og helt ærligt - I er da vanvittige morgenmennesker
@SorenMRiis @fanden