Min kone nævnte at det egentlig var længe siden at hun havde set The Bodyguard og at hun gerne ville se den igen.
-
Min kone nævnte at det egentlig var længe siden at hun havde set The Bodyguard og at hun gerne ville se den igen.
Se mig sælge ideen om at den skal vi da bestille hos Laserdisken.dk for 100 kr. I stedet for et eller andet nederen streaming.
#PhysicalMedia #Film #Hjemmebio -
Se mig sælge ideen om at den skal vi da bestille hos Laserdisken.dk for 100 kr. I stedet for et eller andet nederen streaming.
#PhysicalMedia #Film #HjemmebioJeg har faktisk aldrig set den. Nu finder jeg nok ud af hvad jeg er gået glip af.
-
Jeg har faktisk aldrig set den. Nu finder jeg nok ud af hvad jeg er gået glip af.
Så er det i aften jeg finder ud af om al den hype som jeg stadigt ignorerede i 1993, er berettiget.
-
Så er det i aften jeg finder ud af om al den hype som jeg stadigt ignorerede i 1993, er berettiget.
@Eg0nJN Jeg genså den for ½ år siden - havde ikke set den, siden jeg så den med min mor i bio, hvor jeg var teen der SLET ikke gad den slags film
Den var ikke så dårlig, som jeg frygtede.