@simonjust Har du set de her foromtaler af "For all mankind"-spinoffet?
-
@simonjust Har du set de her foromtaler af "For all mankind"-spinoffet? 🤩
-
@simonjust Har du set de her foromtaler af "For all mankind"-spinoffet? 🤩
@fanden Nej - men det lyder fedt!
Jeg var ved at køre træt i For All Mankind, så det er på sin vis godt, den slutter, og der kommer noget nyt -
@fanden Nej - men det lyder fedt!
Jeg var ved at køre træt i For All Mankind, så det er på sin vis godt, den slutter, og der kommer noget nyt@simonjust Hvad mener du? Den seneste sæson af FAM har været rent ACAB på Mars. Det har jeg moret mig over.
Men "Star City er som For All Mankind krydset med The Americans" er en meget lovende beskrivelse!
-
@simonjust Hvad mener du? Den seneste sæson af FAM har været rent ACAB på Mars. Det har jeg moret mig over.
Men "Star City er som For All Mankind krydset med The Americans" er en meget lovende beskrivelse!
@fanden Ja, jeg tænker mere i retning af, at vi er på vej mod den der arketypiske scifi-slutning, som hele den her sidste sæson har ledt op til.
(men ... som et reelt muligt scenarie, hvis menneskeheden en dag bosætter sig på Mars)
-
@fanden Ja, jeg tænker mere i retning af, at vi er på vej mod den der arketypiske scifi-slutning, som hele den her sidste sæson har ledt op til.
(men ... som et reelt muligt scenarie, hvis menneskeheden en dag bosætter sig på Mars)
@simonjust (der kommer en sjette sæson som afslutning)
-
@simonjust (der kommer en sjette sæson som afslutning)
@fanden 🤯 What? Sh*t!
Det havde jeg glemt?! Så håber jeg, den er bedre end denne 
-
@fanden 🤯 What? Sh*t!
Det havde jeg glemt?! Så håber jeg, den er bedre end denne 
@simonjust Jeg sætter nu pris på, at de ikke bare skøjter hen over de menneskelige og sociale problemer, der kan opstå omkring en Marskoloni.
Men hvis man ikke er opmærksom, misser man måske den Titan-ekspedition, som med 90% sikkerhed ender med at opdage ekstraterrestrisk liv før sæsonen er omme... og så har vi balladen sat op for sidste sæson.
-
@simonjust Jeg sætter nu pris på, at de ikke bare skøjter hen over de menneskelige og sociale problemer, der kan opstå omkring en Marskoloni.
Men hvis man ikke er opmærksom, misser man måske den Titan-ekspedition, som med 90% sikkerhed ender med at opdage ekstraterrestrisk liv før sæsonen er omme... og så har vi balladen sat op for sidste sæson.
@fanden @simonjust Star City lyder lovende – jeg vil se frem til at få AppleTV til august, når alle afsnittene er lagt op

-
@fanden Jaeh, jo - jeg synes bare, de tærsker langhalm. Men det kan være, det er glemt, når jeg har set det jeg mangler i denne sæson
Det bliver spændende, hvad der sker med Titan, ja!