I dag har min bror hjulpet mig med at skifte nogle skabe til større dybde i køkkenet.
-
@MThaastrup Mmm. Kaffekapsler. Men jeg synes der er for mange butterbeans og for få sorte bønner i dit lager
- eller også har jeg bare dårlig smagDette indlæg er slettet! -
@MThaastrup opgavedomino
@pms @MThaastrup fantastisk udtryk!
Det mindede mig om denne klassiker: https://youtu.be/5W4NFcamRhM
-
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup Hvor høje er de skabe? Jeg kunne godt bruge 20cm dybe nogen.
-
Dette indlæg er slettet!
Dette indlæg er slettet! -
@MThaastrup Hvor høje er de skabe? Jeg kunne godt bruge 20cm dybe nogen.
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup ja, det er ærgerligt. Der hvor jeg bor nu har Kofoeds skole et hus med lejligheder til folk der er husvilde. De ville helt sikkert have taget imod dem med åbne arme
findes der ikke sådan noget i Århus ?
Udover det : Wauv, sikke en orden du holder i dine nye skabe 🤩 -
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup Jeg kan hente begge efter aftensmad? Jeg skal alligevel på genbrugspladsen med død ovn, osv snart.
-
@MThaastrup Jeg kan hente begge efter aftensmad? Jeg skal alligevel på genbrugspladsen med død ovn, osv snart.
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup jeg har også kartoffelmospulver. Jeg putter det i bagværk. Til jævning af nogle retter bruger jeg møllerens gule ærter.
Og jeg går cirka 10 kaffekapsler igennem om ugen. Når man er enekaffedrikker og ikke drikker meget er filterkanden for meget arbejde.
I øvrigt: på engelsk hedder skabet med bønner ca-bean-et. -
@MThaastrup jeg har også kartoffelmospulver. Jeg putter det i bagværk. Til jævning af nogle retter bruger jeg møllerens gule ærter.
Og jeg går cirka 10 kaffekapsler igennem om ugen. Når man er enekaffedrikker og ikke drikker meget er filterkanden for meget arbejde.
I øvrigt: på engelsk hedder skabet med bønner ca-bean-et.Dette indlæg er slettet! -
F folfdk@helvede.net shared this topic