Til kaffe i de pæne Bornholmske stuer.
-
Mange tak for snakken henover kaffen og rundvisning til @SorenMRiis
-
-
@folfdk Tak for besøget.
Internettet er et virkeligt sted!
-
@folfdk @SorenMRiis Søren og Tommys hjem er jo efterhånden Helvedes Salon
. Forgården er stadig her i Odense!
-
@folfdk @SorenMRiis Søren og Tommys hjem er jo efterhånden Helvedes Salon
. Forgården er stadig her i Odense!
Det var jo Saloner! Ordet jeg ledte efter
-
@folfdk Tak for besøget.
Internettet er et virkeligt sted!
@SorenMRiis
Det var hyggeligt!Og ja, lidt mystisk at man pludselig får den her "instant messaging" platform med live-video-feed. Lidt en anden oplevelse
-
Det var jo Saloner! Ordet jeg ledte efter
@folfdk @tofticles Faktisk kalder vi selv det rum for salonen. Overvejelsen i morges var, om der skulle dækkes op til kaffe i salonen eller i pejsestuen (hvor der dog ikke har stået en pejs siden huset brændte ned til fundamentet i 1985)...
(Spisestuen er jo til egentlige måltider, og biblioteket egner sig bedst til at sidde i om aftenen.)
Vi kunne selvfølgeligt også have siddet i køkkenet - men altså... Jeg antog, @folfdk godt kunne sidde pænt i polstrede møbler!
-
@folfdk @tofticles Faktisk kalder vi selv det rum for salonen. Overvejelsen i morges var, om der skulle dækkes op til kaffe i salonen eller i pejsestuen (hvor der dog ikke har stået en pejs siden huset brændte ned til fundamentet i 1985)...
(Spisestuen er jo til egentlige måltider, og biblioteket egner sig bedst til at sidde i om aftenen.)
Vi kunne selvfølgeligt også have siddet i køkkenet - men altså... Jeg antog, @folfdk godt kunne sidde pænt i polstrede møbler!
@SorenMRiis
Og det var heldigvis en korrekt antagelse!(Jeg var slet ikke klar over det var så mange overvejelser!)
-
@folfdk @SorenMRiis Jeg er slet ikke misundelig. Overhovedet.
-
@folfdk @SorenMRiis Jeg er slet ikke misundelig. Overhovedet.
@holsta @folfdk @SorenMRiis Neeeeej da, det er jeg bestemt heller ikke. Slet ikke faktisk
🫣
-
@holsta @folfdk @SorenMRiis Neeeeej da, det er jeg bestemt heller ikke. Slet ikke faktisk
🫣
@MThaastrup @holsta @folfdk @SorenMRiis så er vi 3
-
@MThaastrup @holsta @folfdk @SorenMRiis så er vi 3
Jeg kan slet ikke forstå i ikke bare er den lille mindste smule misundelige, @SorenMRiis|s stuer er altså virkelig fine, og han er hyggelig at snakke med.
-
@SorenMRiis
Og det var heldigvis en korrekt antagelse!(Jeg var slet ikke klar over det var så mange overvejelser!)
@folfdk @SorenMRiis @tofticles Velkommen i Sørens Saloner, det har da en god ring to it, ja
Vi må sgu også til Bornholm! Hvad med en Aller-Helvedes Julefrokost i Sørens Saloner 🤪
?