Hvis nu man går og venter (utålmodigt) på Solvej Balles bd.
-
Hvis nu man går og venter (utålmodigt) på Solvej Balles bd. 7 af Om udregningen af rumfang, kan jeg anbefale hendes små bøger Hvis, Så, & og Eller.
Set i tilbageblik lægger de op til det store værk. (Sådan tænkte jeg jo ikke, da jeg læste dem for længe siden.)
#fredagsbog -
Hvis nu man går og venter (utålmodigt) på Solvej Balles bd. 7 af Om udregningen af rumfang, kan jeg anbefale hendes små bøger Hvis, Så, & og Eller.
Set i tilbageblik lægger de op til det store værk. (Sådan tænkte jeg jo ikke, da jeg læste dem for længe siden.)
#fredagsbog@Camlarsch
Og hvis nu man ikke går og venter på bd. 7 fordi man slet ikke har læst dem, burde man så overveje at starte med de små bøger eller "bare" gå i gang med bd. 1? -
@Camlarsch
Og hvis nu man ikke går og venter på bd. 7 fordi man slet ikke har læst dem, burde man så overveje at starte med de små bøger eller "bare" gå i gang med bd. 1?@folfdk Bare gå i gang med bd. 1.
Men hvis nu du ikke lige kan overskue at gå i gang med et 7-bindsværk, kan de små(bitte) bøger jo også være en mulighed.
-
@folfdk Bare gå i gang med bd. 1.
Men hvis nu du ikke lige kan overskue at gå i gang med et 7-bindsværk, kan de små(bitte) bøger jo også være en mulighed.
Tak!