@mortendd Hvaddd??
-
@mortendd Hvaddd?? Morten DD på mastodon?!? Hold da op, de turde jeg ikke engang drømme om!
. Hvis der er 1 ting jeg savner fra det gamle Twitter, så er det tweets fra dig, Rasmus Ejrnæs o.l, faglig, saglig , velfunderet, modig, original og enthusiast.
Der bliver vel aldrig det samme, - og du har nok også andre planer her, men velkommen til!
Hold da op, jeg tror jeg skal se på fugle i morgen
. Jeg har ikke engang set en sølvmåge i december endnu. -
@mortendd Hvaddd?? Morten DD på mastodon?!? Hold da op, de turde jeg ikke engang drømme om!
. Hvis der er 1 ting jeg savner fra det gamle Twitter, så er det tweets fra dig, Rasmus Ejrnæs o.l, faglig, saglig , velfunderet, modig, original og enthusiast.
Der bliver vel aldrig det samme, - og du har nok også andre planer her, men velkommen til!
Hold da op, jeg tror jeg skal se på fugle i morgen
. Jeg har ikke engang set en sølvmåge i december endnu.@Orewoet - godt at møde dig igen herinde. Jamen altså, Twitter er jo død, Bluesky er også amerikansk, og vi er nødt til at vise, at vi kan selv. Og så dukkede tanken op i mit hoved: "Var der ikke noget med, at jeg havde en konto på Mastodon?"
-
F folfdk@helvede.net shared this topic
-
@Orewoet - godt at møde dig igen herinde. Jamen altså, Twitter er jo død, Bluesky er også amerikansk, og vi er nødt til at vise, at vi kan selv. Og så dukkede tanken op i mit hoved: "Var der ikke noget med, at jeg havde en konto på Mastodon?"