Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Var en tur i hovedstaden og blippe basiskort i går.

Var en tur i hovedstaden og blippe basiskort i går.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
basiskortblipblipdothothovedstaden
2 Indlæg 2 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • kas@social.magnetic-ink.dkK This user is from outside of this forum
    kas@social.magnetic-ink.dkK This user is from outside of this forum
    kas@social.magnetic-ink.dk
    wrote sidst redigeret af
    #1

    Var en tur i hovedstaden og blippe basiskort i går. Måske skal jeg vente med at brokke mig til næste måned, men her mindre end to uger før rejsekortet angiveligt holder op med at virke, kan det godt undre at der stadig max er én basis­kort­stander pr. perron på s-togs­stationerne. Hvis dét er standarden, skal det nok blive sjovt i myldre­tiden fremover, når man er tvunget til at tjekke ud og ind hver gang man skifter transport­middel. Eller bliver alle de gamle rejse­kort­standere mon omdannet til basis­kort­standere?

    Jeg blippede mit kort 10 gange i går, og var hver gang meget påpasselig med at kontrollere at standeren gav det forventede svar: go' rejse, på gensyn, eller fortsat go' rejse. Alligevel mangler der et tjekud på en kortere delstrækning, og den ufuldstændige rejse er takseret til 10 kr. Gad vide hvordan “de” er kommet frem til dét beløb…

    Ses om en månedstid, Tjøbenhavn!


    Cc: #basiskort, #blipblip, #dot, #hot, #hovedstaden, #rejsekort, #ux

    folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
    0
    • kas@social.magnetic-ink.dkK kas@social.magnetic-ink.dk

      Var en tur i hovedstaden og blippe basiskort i går. Måske skal jeg vente med at brokke mig til næste måned, men her mindre end to uger før rejsekortet angiveligt holder op med at virke, kan det godt undre at der stadig max er én basis­kort­stander pr. perron på s-togs­stationerne. Hvis dét er standarden, skal det nok blive sjovt i myldre­tiden fremover, når man er tvunget til at tjekke ud og ind hver gang man skifter transport­middel. Eller bliver alle de gamle rejse­kort­standere mon omdannet til basis­kort­standere?

      Jeg blippede mit kort 10 gange i går, og var hver gang meget påpasselig med at kontrollere at standeren gav det forventede svar: go' rejse, på gensyn, eller fortsat go' rejse. Alligevel mangler der et tjekud på en kortere delstrækning, og den ufuldstændige rejse er takseret til 10 kr. Gad vide hvordan “de” er kommet frem til dét beløb…

      Ses om en månedstid, Tjøbenhavn!


      Cc: #basiskort, #blipblip, #dot, #hot, #hovedstaden, #rejsekort, #ux

      folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
      folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
      folfdk@helvede.net
      wrote sidst redigeret af
      #2

      @kas

      Argh, pis. Så jeg skal faktisk læse og forstå de der kvitteringer man får hver dag fra firmaet?

      Hvis det ikke har passet for dig, og du ovenikøbet var meget påpasselig med det...

      *Suk*

      Hvor kan man købe et klippekort med 3 zoner? 🫣

      1 Reply Last reply
      0
      Svar
      • Svar som emne
      Login for at svare
      • Ældste til nyeste
      • Nyeste til ældste
      • Most Votes


      • Log ind

      • Har du ikke en konto? Tilmeld

      • Login or register to search.
      Powered by NodeBB Contributors
      Graciously hosted by data.coop
      • First post
        Last post
      0
      • Hjem
      • Seneste
      • Etiketter
      • Populære
      • Verden
      • Bruger
      • Grupper