Hvis du er på #roskilde2025 så kom forbi og sig hej!
-
Vi er her og klar til snak, hygge og musik!
De sidste justeringer er vist også færdige nu
-
Vi er her og klar til snak, hygge og musik!
De sidste justeringer er vist også færdige nu
@kramse Fun fact: En af "mine" eksterne konsulenter har været på Roskilde og sat elektronik og dims op - det gør han hvert år, og han er en del af driften hele vejen igennem også. Men han løser alligevel også akutte problemer for os - så vi har før oplevet, at han løste tekniske problemer i et it-system fra Roskilde kl. 2 om natten
-
@kramse Fun fact: En af "mine" eksterne konsulenter har været på Roskilde og sat elektronik og dims op - det gør han hvert år, og han er en del af driften hele vejen igennem også. Men han løser alligevel også akutte problemer for os - så vi har før oplevet, at han løste tekniske problemer i et it-system fra Roskilde kl. 2 om natten
@MThaastrup vi er i en forening DKNOG som laver netværk, der er en del af dem som laver netværk på Roskilde.
Ville ønske jeg havde tid til det.
Det er jo en vild infrastruktur der skal op og rulle på kort tid.
Wi-Fi til salg af fadøl foran Orange hiver vel en million i timen eller deromkring
-
@MThaastrup vi er i en forening DKNOG som laver netværk, der er en del af dem som laver netværk på Roskilde.
Ville ønske jeg havde tid til det.
Det er jo en vild infrastruktur der skal op og rulle på kort tid.
Wi-Fi til salg af fadøl foran Orange hiver vel en million i timen eller deromkring
@kramse Jeg ved ikke 100 % hvad Jörg laver af det, men det kunne sikkert godt være sådan noget