Folket på landet.
- 
Folket på landet.
Omgivet af smukke grønne omgivelse og dyreliv. Ro og fred.Også folk på landet.
Gylle. Ingen busser. Ingen købmand. 50 km til lægen. “De bygger en stor motorvej lige heroppe”. Hvornår kommer de og tømmer septiktanken? Mit wi-fi virker ikke. “Er der fugleinfluenza på nabogården?”. Ulv?! Hvor? - 
Folket på landet.
Gylle. Ingen busser. Ingen købmand. 50 km til lægen. “De bygger en stor motorvej lige heroppe”. Hvornår kommer de og tømmer septiktanken? Mit wi-fi virker ikke. “Er der fugleinfluenza på nabogården?”. Ulv?! Hvor?@anport
And in the USA, stay clear of those neighbors up the road. - 
Folket på landet.
Gylle. Ingen busser. Ingen købmand. 50 km til lægen. “De bygger en stor motorvej lige heroppe”. Hvornår kommer de og tømmer septiktanken? Mit wi-fi virker ikke. “Er der fugleinfluenza på nabogården?”. Ulv?! Hvor?@anport Bor på landet-ish. 6 minutter til lægen til fods. Kortere til Brugsen. Færre WiFi-accesspoints at kæmpe med. Busser er her men sørgelige. Ingen tanke

- 
@anport
And in the USA, stay clear of those neighbors up the road. - 
@anport Bor på landet-ish. 6 minutter til lægen til fods. Kortere til Brugsen. Færre WiFi-accesspoints at kæmpe med. Busser er her men sørgelige. Ingen tanke

@trezzer jeg kom til at tænke på, hvor langt væk/ude man skal bo for at kunne sige “jeg bor på landet”. Lejre? Lidt syd for Køge. I udkanten af Ribe? Hmmm …
 - 
@trezzer jeg kom til at tænke på, hvor langt væk/ude man skal bo for at kunne sige “jeg bor på landet”. Lejre? Lidt syd for Køge. I udkanten af Ribe? Hmmm …
@anport Tja, der er klart grader.
 - 
@anport Tja, der er klart grader.
 - 
@SorenMRiis @trezzer ha, det skal de da ikke bestemme!