Det her interview med Løkke er unhinged politiker adfærd når det er bedst https://www.euroman.dk/livsstil/lars-lokke-rasmussens-morgenrutine/5734465
-
Løkke når han har lungebetændelse og hans smøg sat ild til sengen, men hustruen sover yderst så hun har nået at komme ud af huset
Jeg føler mig til gengæld mogged af dette niveau af caffeinemaxxing
-
@maiathecyberwitch Jeg er flækket

... Caffeinemaxxing 
-
Jeg kan ikke sove, men koffeinen påvirker mig slet ikke og andre løgne jeg også fortæller mig selv inden jeg downer min tredje espresso kl 3.57
-
Løkke ryger også i sengen men åbenbart kun når han har lungebetændelse (?). Ikke så underligt hustruen sover yderst af frygt for ildspåsættelse …
@maiathecyberwitch Aaaaahahaha, sure! Dejligt. Han har bare ikke lyst til at stoppe.
-
Jeg kan ikke sove, men koffeinen påvirker mig slet ikke og andre løgne jeg også fortæller mig selv inden jeg downer min tredje espresso kl 3.57
@maiathecyberwitch Hold fast hvor er han… bare blind for sine egne fejl og mangler. Tak for bidderne. Det var ret underholdende. Han lyder jo som om han er gravalvorlig.
-
@maiathecyberwitch Som certificeret auADHDer kan jeg bekræfte at koffein kan hjælpe med at sove og sjældent har en opkvikende effekt

-
@maiathecyberwitch du kan da ikke bare følge op på at de bruger håndsæbe som tandpasta med den her

-
@jwcph det er miggg
@maiathecyberwitch Jeg mente nok mere skribenten. Og politikeren.

-
P pelle@veganism.social shared this topic
-
@maiathecyberwitch Shiiiit, han er da helt brændt af i toppen!
-
@maiathecyberwitch Som certificeret auADHDer kan jeg bekræfte at koffein kan hjælpe med at sove og sjældent har en opkvikende effekt

@jippi I know 🫠 har også adhd men det kan nu godt forhindre mig i at sove at bælle 2 stempelkander i streg alligevel

-
@maiathecyberwitch du kan da ikke bare følge op på at de bruger håndsæbe som tandpasta med den her

@rune altså har vi ikke alle gjort det i en snæver vending?
-
@jippi I know 🫠 har også adhd men det kan nu godt forhindre mig i at sove at bælle 2 stempelkander i streg alligevel

@maiathecyberwitch altså to kander kaffe så kan jeg heller ikke sove - ville være låst på lokummet i en rum tid lol - og desværre kan jeg ikke skide I søvne (tror jeg, har ikke gjort forsøget siden de meget tidlige år haha)
-
@maiathecyberwitch altså to kander kaffe så kan jeg heller ikke sove - ville være låst på lokummet i en rum tid lol - og desværre kan jeg ikke skide I søvne (tror jeg, har ikke gjort forsøget siden de meget tidlige år haha)
-
@maiathecyberwitch Håndsæbe?? Hvad fejler den mand?!
-
@jippi @maiathecyberwitch hvis man skider i sengen så er man selvfølgelig en gentlemand' der ligger længst fra døren, så konen kan slippe væk.
I tilfælde af at man skider i sengen

Lol, Jeg dør
-
@rune altså har vi ikke alle gjort det i en snæver vending?
@maiathecyberwitch ikke mig men jeg drikker selvfølgelig heller ikke to kander kaffe til morgenmad

-
@jippi @maiathecyberwitch hvis man skider i sengen så er man selvfølgelig en gentlemand' der ligger længst fra døren, så konen kan slippe væk.
I tilfælde af at man skider i sengen

Lol, Jeg dør
@pvrahbek @maiathecyberwitch det er selvsagt! Og man vasker ikke numse og tænder med den samme håndsæbe (mere end en gang)