Det her interview med Løkke er unhinged politiker adfærd når det er bedst https://www.euroman.dk/livsstil/lars-lokke-rasmussens-morgenrutine/5734465
-
Jeg kan ikke sove, men koffeinen påvirker mig slet ikke og andre løgne jeg også fortæller mig selv inden jeg downer min tredje espresso kl 3.57
@maiathecyberwitch du kan da ikke bare følge op på at de bruger håndsæbe som tandpasta med den her

-
@jwcph det er miggg
@maiathecyberwitch Jeg mente nok mere skribenten. Og politikeren.

-
P pelle@veganism.social shared this topic
-
Jeg kan ikke sove, men koffeinen påvirker mig slet ikke og andre løgne jeg også fortæller mig selv inden jeg downer min tredje espresso kl 3.57
@maiathecyberwitch Shiiiit, han er da helt brændt af i toppen!
-
@maiathecyberwitch Som certificeret auADHDer kan jeg bekræfte at koffein kan hjælpe med at sove og sjældent har en opkvikende effekt

@jippi I know 🫠 har også adhd men det kan nu godt forhindre mig i at sove at bælle 2 stempelkander i streg alligevel

-
@maiathecyberwitch du kan da ikke bare følge op på at de bruger håndsæbe som tandpasta med den her

@rune altså har vi ikke alle gjort det i en snæver vending?
-
@jippi I know 🫠 har også adhd men det kan nu godt forhindre mig i at sove at bælle 2 stempelkander i streg alligevel

@maiathecyberwitch altså to kander kaffe så kan jeg heller ikke sove - ville være låst på lokummet i en rum tid lol - og desværre kan jeg ikke skide I søvne (tror jeg, har ikke gjort forsøget siden de meget tidlige år haha)
-
@maiathecyberwitch altså to kander kaffe så kan jeg heller ikke sove - ville være låst på lokummet i en rum tid lol - og desværre kan jeg ikke skide I søvne (tror jeg, har ikke gjort forsøget siden de meget tidlige år haha)
-
Jeg føler mig til gengæld mogged af dette niveau af caffeinemaxxing
@maiathecyberwitch Håndsæbe?? Hvad fejler den mand?!
-
@jippi @maiathecyberwitch hvis man skider i sengen så er man selvfølgelig en gentlemand' der ligger længst fra døren, så konen kan slippe væk.
I tilfælde af at man skider i sengen

Lol, Jeg dør
-
@rune altså har vi ikke alle gjort det i en snæver vending?
@maiathecyberwitch ikke mig men jeg drikker selvfølgelig heller ikke to kander kaffe til morgenmad

-
@jippi @maiathecyberwitch hvis man skider i sengen så er man selvfølgelig en gentlemand' der ligger længst fra døren, så konen kan slippe væk.
I tilfælde af at man skider i sengen

Lol, Jeg dør
@pvrahbek @maiathecyberwitch det er selvsagt! Og man vasker ikke numse og tænder med den samme håndsæbe (mere end en gang)