Har jeg interviewet fra TV2 Go' aften Live med @SuneAuken og Asta Kongsted liggende på min computer, men ved ikke helt hvordan jeg skal dele det med dem der er interesserede?
-
Jeg har interviewet fra TV2 Go' aften Live med @SuneAuken og Asta Kongsted liggende på min computer, men ved ikke helt hvordan jeg skal dele det med dem der er interesserede?
En torrent?
På peertube.dk? (Men hvad ville @Herover sige til det?)
I en post herinde? (Men det fylder jo meget?
)Det er vel også sådan lidt en svær situation i forhold til ophavsret og sådan noget tænker jeg?
-
S suneauken@mastodon.world shared this topic
-
Jeg har interviewet fra TV2 Go' aften Live med @SuneAuken og Asta Kongsted liggende på min computer, men ved ikke helt hvordan jeg skal dele det med dem der er interesserede?
En torrent?
)Det er vel også sådan lidt en svær situation i forhold til ophavsret og sådan noget tænker jeg?
-
En torrent?
@folfdk det irriterende, men vil undgår helst ting på peertube.dk som kan give mig juridiske problemer. Planlægger faktisk at fjerne et par videoer folk har delt som nok går over grænsen