Så er vi hjemme igen, efter næsten to uger i familiesommerhuset ved Vesterhavet.
-
Så er vi hjemme igen, efter næsten to uger i familiesommerhuset ved Vesterhavet.
Meget hushandel foregik, mens vi var derude.
Det var egentlig et godt valg. Vi kunne slappe af og abstrahere.
Nu hvor jeg er hjemme, kan jeg mærke, at jeg lige så stille kan lade det hele konsolidere og sådan falde på plads.Jeg går rundt i mit hjem og begynder at forholde mig til, at vi skal videre.
Hvad skal jeg pakke ned først? Hvad skal ud? Hvad skal gemmes? Hvad kunne de nyere ejere tænke sig at beholde? -
Meget hushandel foregik, mens vi var derude.
Det var egentlig et godt valg. Vi kunne slappe af og abstrahere.
Nu hvor jeg er hjemme, kan jeg mærke, at jeg lige så stille kan lade det hele konsolidere og sådan falde på plads.Jeg går rundt i mit hjem og begynder at forholde mig til, at vi skal videre.
Hvad skal jeg pakke ned først? Hvad skal ud? Hvad skal gemmes? Hvad kunne de nyere ejere tænke sig at beholde?@Trine_DK
Jeg havde fuldstændig overset detaljen om at I var i sommerhus undervejs.Godt det kunne bruges til at abstrahere fra det I alligevel ikke havde mulighed for at påvirke. Og som jo endte ret godt (som jeg forstod det).
og god fornøjelse med tankerne om flytning. Jeg håber det bliver en god proces.
-
@Trine_DK
Jeg havde fuldstændig overset detaljen om at I var i sommerhus undervejs.Godt det kunne bruges til at abstrahere fra det I alligevel ikke havde mulighed for at påvirke. Og som jo endte ret godt (som jeg forstod det).
og god fornøjelse med tankerne om flytning. Jeg håber det bliver en god proces.
@folfdk
️ tak.
Det er altid hårdt at flytte, tror jeg. Man kan jo kun prøve at gøre det så lidt stressende som muligt, og jeg kan godt mærke det på mit sarte nervesystem. På den måde tror jeg egentlig det er godt, at jeg har flyttet så meget, for så er processen i det mindste ikke helt fremmed.Det gode er, at vi denne gang kun skal flytte 15 minutter væk, og har en måned. Det betyder vi forhåbentlig kan klare det meste selv, af mange omgange frem og tilbage med traileren.