Hvis nu jeg skal hjemmelave t-shirts med motiv, hvad er mine muligheder så?
-
Jeg kan selv komme på:
- male/stencil med tekstilmaling
- lave en stor patch og sy på
- tryk?Nogen der har erfaring, også med ulemper og fordele ved de forskellige muligheder?
-
T tofticles@helvede.net shared this topic
-
Jeg kan selv komme på:
- tryk?Nogen der har erfaring, også med ulemper og fordele ved de forskellige muligheder?
@infonauten Jeg har brugt stencil + hvilken som helst acrylspraymaling. Til enkeltfarve, tør ikke spekulere i at skulle passe flere stenciler sammen

-
@infonauten Jeg har brugt stencil + hvilken som helst acrylspraymaling. Til enkeltfarve, tør ikke spekulere i at skulle passe flere stenciler sammen

@infonauten Den RIGTIGE
måde er selvfølgelig silketryk, som både kan gøres i lille skala og giftfrit. Men nogle gange er det en fryd i sig selv at gøre det forkert og knapt fungerende. -

@fanden hvordan holder det, jeg tænker i forhold til vask og sådan? Har man den stadig et år efter?
-
@infonauten Den RIGTIGE
måde er selvfølgelig silketryk, som både kan gøres i lille skala og giftfrit. Men nogle gange er det en fryd i sig selv at gøre det forkert og knapt fungerende.@fanden kender.

-
Jeg kan selv komme på:
@infonauten Hvis du kan komme i nærheden af en broderi-maskine kan man lave nogle virkelig fine 'tryk' - det kan dog være en udfordring, hvis det er større motiver
. -
@fanden hvordan holder det, jeg tænker i forhold til vask og sådan? Har man den stadig et år efter?
@infonauten Jeg har i al fald én som har klaret sig fint med jævnlig vask i 5-10 år (jeg er faktisk ikke sikker på, hvor gammel den er). Mind you, malingen ligger mellem ½-1mm tykt...
-
@infonauten Den RIGTIGE
måde er selvfølgelig silketryk, som både kan gøres i lille skala og giftfrit. Men nogle gange er det en fryd i sig selv at gøre det forkert og knapt fungerende.@fanden @infonauten Hm, havde det indtryk at silketryk var noget værre snask, men der er måske flere måder at gøre det på? Jeg ville også gerne kunne trykke på ting!
-
@infonauten Hvis du kan komme i nærheden af en broderi-maskine kan man lave nogle virkelig fine 'tryk' - det kan dog være en udfordring, hvis det er større motiver
.@tofticles åh, interessant, måske en af mine utallige søstre har sådan en.

-
Jeg kan selv komme på: