Hvor tit jeg egentlig rydder op i den unødigt gigantiske bunke af bogmærker (jeg har et særligt talent for at samle dem, åbenbart), spørger du?
-
Hvor tit jeg egentlig rydder op i den unødigt gigantiske bunke af bogmærker (jeg har et særligt talent for at samle dem, åbenbart), spørger du?
Jo, altså
🫣...
-
Jo, altså
🫣...
@MThaastrup jeg bliver tilbudt et bogmærke hver gang jeg har været i en butik. Jeg tager oftest i mod, men smider dem også ofte ud når jeg er kommet hjem.
"Vil du ha' bonnen med?" -
Jo, altså
🫣...
@MThaastrup 1998! Du har godt nok passet pænt på dem
Jeg har kun 1 bogmærke.. Det er det ene af to laminerede "Denne vask tilhører lejlighed x"-skilte, som vi fik af boligforeningen
-
@MThaastrup 1998! Du har godt nok passet pænt på dem
Jeg har kun 1 bogmærke.. Det er det ene af to laminerede "Denne vask tilhører lejlighed x"-skilte, som vi fik af boligforeningen
@simonjust Eller også har jeg bare ENORMT mange bogmærker. De her er aldrig blevet brugt 🫣
-
Jo, altså
🫣...
@MThaastrup ugentligt?
-
@MThaastrup ugentligt?
-
Jo, altså
🫣...
@MThaastrup i mine "unge" dage samlede jeg på gocards - med tiden forsvandt de *
I stedet for samler jeg nu på pingviner, måske ikke sådan "manisk", men jeg har da lige fået to nye t-shirts i gave 🥳
🥳
* ved flytninger ryddede jeg op.
-
@MThaastrup i mine "unge" dage samlede jeg på gocards - med tiden forsvandt de *
I stedet for samler jeg nu på pingviner, måske ikke sådan "manisk", men jeg har da lige fået to nye t-shirts i gave 🥳
🥳
* ved flytninger ryddede jeg op.
@aj42 Jeg var åbenbart først nået til at rydde bogmærker op i dag - efter som minimum at have haft en god del af bunken siden 1998
.
Jeg har ellers overhovedet ikke samlernatur
️
-
@aj42 Jeg var åbenbart først nået til at rydde bogmærker op i dag - efter som minimum at have haft en god del af bunken siden 1998
.
Jeg har ellers overhovedet ikke samlernatur
️
@MThaastrup samme her. 🫣