I går ramlet jeg over ATC (Art Trading Cards), som er håndlagde mini kunstverk i samme størrelse som andre samlekort som man bytter med andre.
-
I går ramlet jeg over ATC (Art Trading Cards), som er håndlagde mini kunstverk i samme størrelse som andre samlekort som man bytter med andre.
Startet som et kunstprosjekt av M. Vänçi Stirnemann i 1996 for å gjøre kunst mer tilgjengelig og et samarbeidsprosjekt, også har det utviklet seg siden det.
HVORFOR ER IKKE DETTE EN TREND HER I NORGE!!
I disse tider hvor så mye kunst enten er tatt over av KI eller er utilgjengelig for folk, dette MÅ jo være noe vi kan få til?!
-
Startet som et kunstprosjekt av M. Vänçi Stirnemann i 1996 for å gjøre kunst mer tilgjengelig og et samarbeidsprosjekt, også har det utviklet seg siden det.
HVORFOR ER IKKE DETTE EN TREND HER I NORGE!!
I disse tider hvor så mye kunst enten er tatt over av KI eller er utilgjengelig for folk, dette MÅ jo være noe vi kan få til?!
Jeg ble sittende oppe igår for å prøve å søke meg frem til om det finnes noe som helst av dette her, men annet enn noen instagram videoer i noen mindre scrapbook-miljøer (Hvor det i hovedsak var brukt KI genererte klistermerker) så finner jeg ingenting.
Finner flust om pokémon kort og andre samlekort, men dette her ser ikke ut til at det er et konsept her.
Men det må da kunne gå an å prøve å få det til å bli en trend?
Joda, mye kan byttes over nett, men det er noe med å ha det lokalt!
-
T tanketom@tutoteket.no shared this topic