Dagens top-ti quotes:
-
Dagens top-ti quotes:
@BogWitch "Jeg må lige slutte af med at rase over hvor fucking kalorietomme fyldstofsmennesker i en tynd skal af floskler toppen af socialdemokratiet er!!"
...
Ok.. jeg tror ikke vi behøver flere..
-
Dagens top-ti quotes:
@BogWitch "Jeg må lige slutte af med at rase over hvor fucking kalorietomme fyldstofsmennesker i en tynd skal af floskler toppen af socialdemokratiet er!!"
...
@tofticles @BogWitch Så er den brutale sandhed ligesom lagt ud til weekenden.
-
@tofticles @BogWitch Så er den brutale sandhed ligesom lagt ud til weekenden.
-
Dagens top-ti quotes:
...
@tofticles LOL takker
Jeg blev jo bare så pissesur!
-
Dagens top-ti quotes:
...
@tofticles @BogWitch
Kandidat til top-ti:"Hvis man ansætter næsten 1/3 mere end man har brug for eller råd til, hvor dygtig en leder er man så? Det er så pinligt."
Citat: @holsta
-
@tofticles LOL takker
Jeg blev jo bare så pissesur!
@BogWitch Forståeligt! Og jeg elsker når vrede kommer kommer til udtryk gennem sproglig ekvilibrisme, hvor man overhovedet ikke er i tvivl om budskabet
.
Der blev i sandhed skåret i blødt smør med en skærebrænder, lige der.
-
@BogWitch Forståeligt! Og jeg elsker når vrede kommer kommer til udtryk gennem sproglig ekvilibrisme, hvor man overhovedet ikke er i tvivl om budskabet
.
Der blev i sandhed skåret i blødt smør med en skærebrænder, lige der.
@tofticles OK den vending med smør og skærebrænder skal jeg lige gemme
Maybe we can use it in another afsnit
-
@tofticles @BogWitch
Kandidat til top-ti:"Hvis man ansætter næsten 1/3 mere end man har brug for eller råd til, hvor dygtig en leder er man så? Det er så pinligt."
Citat: @holsta
-
Dagens top-ti quotes:
...
Jeg havde ikke lige set at de har årsmøde i dag...
-
F folfdk@helvede.net shared this topic
T tokeriis@helvede.net shared this topic
-
Jeg havde ikke lige set at de har årsmøde i dag...
@folfdk @tofticles yep.. Kan ikke klare at åbne dk nyheds sider lige nu