Eg òg: https://www.nrk.no/urix/flere-reagerer-pa-at-schibsted-innforer-betaling-for-a-unnga-persontilpasset-reklame-1.17872269 #NorskTut
-
@tanketom
Jeg har også sagt opp BT abonnomentet.Men for å være helt ærlig, så gjør Datatilsynet en drittdårlig jobb her.
Det er deres jobb å være vaktbikkje, og de gjør den ikke.
-
@tanketom
Jeg har også sagt opp BT abonnomentet.Men for å være helt ærlig, så gjør Datatilsynet en drittdårlig jobb her.
Det er deres jobb å være vaktbikkje, og de gjør den ikke.
@anthrazit Ja, jo. Dei har tydeleg råda Schibsted får å gjere dette grunna at det truleg er ulovleg, så neste steg er jo forhåpentlegvis å faktisk gjere noko.
-
@tanketom Eg òg! Og i dag har eg heilt sletta Schibsted-kontoen min. Eg hadde i det lengste eit lite håp om at #Schibsted ville snu og oppføra seg skikkeleg, men når dei vel å *ikkje* gjera det, mistar dei meg heilt som kunde.
#forbrukarmakt #forbrukermakt #PayOrOkay #ConsentOrPay #PayOrConsent #personvern #allheimen #norsktut
-
> Me kan så langt ikkje sjå merkbare utslag utover reaksjonane ein naturleg vil få ved ei endring som dette.
Så «Bortsett frå reaksjonane vi har motteke har vi ikkje motteke nokre reaksjonar»? Got it, takk, veldig bra.