Det er jo altid mærkeligt, hvad *alle andre* laver, når de stener/zoner ud/tømmer hoved.
-
Det er jo altid mærkeligt, hvad *alle andre* laver, når de stener/zoner ud/tømmer hoved.
Min mand ser fx YT-film om bikepacking, guitarreparationer/restaureringer og anmeldelser af firehjulstrækkere.
Mens jeg læser (krimier) eller spiller Two Dots eller Wordfeud.Hvad gør du?
-
Min mand ser fx YT-film om bikepacking, guitarreparationer/restaureringer og anmeldelser af firehjulstrækkere.
@Camlarsch wordfeud er også en af mine favoritter
Men ellers spiller jeg mario kart på mobilen eller hurti' content, pt meget om folk der fisker? ved ikke hvorfor, men det er meget fascinerende haha -
@Camlarsch wordfeud er også en af mine favoritter
Men ellers spiller jeg mario kart på mobilen eller hurti' content, pt meget om folk der fisker? ved ikke hvorfor, men det er meget fascinerende haha@Cecil Jeg tror, det er svært at svare på ‘hvorfor?’ for de fleste.
-
@Camlarsch godt spørgsmål. Jeg doomscroller alt for meget, men når jeg vælger mere bevidst, er det enten en fysisk bog (har lige læst mig igennem Shardlake-serien (historisk krimi) og før det Witcher-serien) eller en podcast, mens jeg laver noget med hænderne (gerne nyhedsrelateret eller nørdet - eller bare hyggesjovt (har hørt hele Bladvenner-kataloget to gange plus samtlige Comfort Eating, og tidligere en hel masse fra ThirdEar)).
Når jeg ser TV, er det gerne enten en krimi (Shetland eller Poirot, fx) eller en komedie (p.t. er jeg meget glad for Shrinking).
Og så har jeg lige været alt for optaget af at nå langt i et spil der hedder Number Merge (en slags kombi af 2048 og Tetris). -
@Camlarsch ser YouTube - enten Gitte Marie Johansen, nogen der laver mad, rydder op eller nogen der laver haveting selvom jeg ikke selv kan finde ud af haveting (jeg har ryddet mega op i "mine" youtubere på det sidste og forsøger ikke at sende for mange penge til USA, så jeg er stadigvæk lidt ved at finde mine fødder igen)
-
@Cecil Jeg tror, det er svært at svare på ‘hvorfor?’ for de fleste.
@Camlarsch @Cecil Enormt svært