Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Eg har i mange år abonnert på blant anna Bergens Tidende (#BT), og har vore godt fornøgd med det.

Eg har i mange år abonnert på blant anna Bergens Tidende (#BT), og har vore godt fornøgd med det.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
forbrukarradetaftenpostene24
8 Indlæg 3 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • huftis@toot.ioH This user is from outside of this forum
    huftis@toot.ioH This user is from outside of this forum
    huftis@toot.io
    wrote sidst redigeret af

Eg har i mange år abonnert på blant anna Bergens Tidende (#BT), og har vore godt fornøgd med det. Men i går sende dei meg e-post om at dei no tvingar oss abonnentar over på ei «betal eller bli spora»-ordning («Schibsted annonsevalg»). Dette er ei type ordning som #Forbrukarrådet skildrar som «veldig skadelig og ulovlig»: https://www.abcnyheter.no/nyheter/schibsted-skal-ta-betalt-for-a-ikke-hente-inn-personopplysninger-skadelig-og-ulovlig/1509422

Min «måte å tilpassa meg dette landskapet på, på ein transparent og ansvarleg måte» (for å bruka deira eigen ordlyd i grunngjevinga for innføringa av ordninga), er derfor å seia opp abonnementet!

Oppfordrar alle andre abonnentar til å gjera det same! (Same ordning vert innført for #Aftenposten, Stavanger Aftenblad, #VG, #E24 og Dine Penger og podkast­appen #Podme.)

Så i staden for at eg må betala nærare 500 kroner i året for å ikkje dela personopplysningar, sparar eg nærare 5 000 kroner i abonnements­utgifter (hadde «Full tilgang»-abonnement). Forslag til kva eg eg skal bruka dei sparte pengane på?

#allheimen #norsktut #PayOrConsent #PayOrOkay #Schibsted #forbrukerrådet #personvern

lemmus@social.vivaldi.netL jonas@social.linux.pizzaJ 2 Replies Last reply
    1
    0
    • huftis@toot.ioH huftis@toot.io

Eg har i mange år abonnert på blant anna Bergens Tidende (#BT), og har vore godt fornøgd med det. Men i går sende dei meg e-post om at dei no tvingar oss abonnentar over på ei «betal eller bli spora»-ordning («Schibsted annonsevalg»). Dette er ei type ordning som #Forbrukarrådet skildrar som «veldig skadelig og ulovlig»: https://www.abcnyheter.no/nyheter/schibsted-skal-ta-betalt-for-a-ikke-hente-inn-personopplysninger-skadelig-og-ulovlig/1509422

Min «måte å tilpassa meg dette landskapet på, på ein transparent og ansvarleg måte» (for å bruka deira eigen ordlyd i grunngjevinga for innføringa av ordninga), er derfor å seia opp abonnementet!

Oppfordrar alle andre abonnentar til å gjera det same! (Same ordning vert innført for #Aftenposten, Stavanger Aftenblad, #VG, #E24 og Dine Penger og podkast­appen #Podme.)

Så i staden for at eg må betala nærare 500 kroner i året for å ikkje dela personopplysningar, sparar eg nærare 5 000 kroner i abonnements­utgifter (hadde «Full tilgang»-abonnement). Forslag til kva eg eg skal bruka dei sparte pengane på?

#allheimen #norsktut #PayOrConsent #PayOrOkay #Schibsted #forbrukerrådet #personvern

lemmus@social.vivaldi.netL This user is from outside of this forum
      lemmus@social.vivaldi.net
      wrote sidst redigeret af

@huftis

Med atterhald om at eg ikkje kjenner deg for fem øre og dette er elendige tips/du allereie har tenkt tanken:

- Nye utgåver av Corto Maltese på norsk er i sal.

- Når kjøpte du eigentleg og las lyrikk sist?

- Filter Nyheter er faktisk veldig bra.

- Her har eg lyst til komme med tips om nye, norske teikneseriar, men trur eg heller ber om å få nokon. 🙂

huftis@toot.ioH 1 Reply Last reply
      0
      • lemmus@social.vivaldi.netL lemmus@social.vivaldi.net

@huftis

Med atterhald om at eg ikkje kjenner deg for fem øre og dette er elendige tips/du allereie har tenkt tanken:

- Nye utgåver av Corto Maltese på norsk er i sal.

- Når kjøpte du eigentleg og las lyrikk sist?

- Filter Nyheter er faktisk veldig bra.

- Her har eg lyst til komme med tips om nye, norske teikneseriar, men trur eg heller ber om å få nokon. 🙂

huftis@toot.io
        wrote sidst redigeret af

@Lemmus Takk for tips! Ja, Filter Nyheter har eg alt teikna abonnement på. Fint når ein vil lesa skikkelege feelbad-nyheiter!

Corto Maltese har eg faktisk aldri lese, men seg er på nynorsk Wikipedia at han har «godhug for den fattige og undertrykte», så det kan kanskje vera ei slags litt motvekt til feelbad-nyheitene. 😃 Men eg tar meg nok først heller ein tur på biblioteket og sjekkar ut om det er noko for meg.

Lyrikk les eg ikkje så ofte i bokform. Men det vert nok helst bibliotek-appen om eg oppsøker det.

lemmus@social.vivaldi.netL 1 Reply Last reply
        0

@Lemmus Takk for tips! Ja, Filter Nyheter har eg alt teikna abonnement på. Fint når ein vil lesa skikkelege feelbad-nyheiter!

Corto Maltese har eg faktisk aldri lese, men seg er på nynorsk Wikipedia at han har «godhug for den fattige og undertrykte», så det kan kanskje vera ei slags litt motvekt til feelbad-nyheitene. 😃 Men eg tar meg nok først heller ein tur på biblioteket og sjekkar ut om det er noko for meg.

Lyrikk les eg ikkje så ofte i bokform. Men det vert nok helst bibliotek-appen om eg oppsøker det.

wrote sidst redigeret af

@huftis Tja, ein vert ikkje i veldig godt humør av lesa Corto, kanskje meir ettertenksam? Teste på bibliotek tykkjer eg generelt er ein utmerka strategi, same om det gjeld bøker, aviser eller andre media, da. 🙂

1 Reply Last reply
          0

jonas@social.linux.pizzaJ This user is from outside of this forum
            jonas@social.linux.pizzaJ This user is from outside of this forum
            jonas@social.linux.pizza
            wrote sidst redigeret af

@huftis Jeg hadde investert eller donert pengene.
            ...eller tenkte du på noe annet å lese i stedet for BT?

0
            • jonas@social.linux.pizzaJ jonas@social.linux.pizza

@huftis Jeg hadde investert eller donert pengene.
              ...eller tenkte du på noe annet å lese i stedet for BT?

huftis@toot.io
              wrote sidst redigeret af

@Jonas Gjerne noko anna å lesa. Men for så vidt har eg jo altfor mange ulesne bøker i bokhyllene. Og ulesne papiraviser. Og til og med ymse magasin. Så *eigentleg* treng eg ikkje meir lesestoff.

På den andre sida er det jo kjekt å halda seg oppdatert. Så eigentleg kunne eg tenkt meg eit nytt lands­dekkande avis­abonnement (à la Aftenposten eller VG). Og eit lokalt eit. Lokalavisa BA kunne vore eit alternativ, og eg har hatt abonnement der før, men eg har inntrykk av at dei (Amedia) er like dårlege når det kjem til personvern.

Det einaste reelle alternativet er kanskje å kjøpa ei papiravis i ny og ne, når det er overskrifter/saker som ser spesielt interessante ut? Då er det iallfall ikkje brukarsporing. (Orkar ikkje abonnement på papiravis; då hopar det seg berre opp.)

lemmus@social.vivaldi.netL 1 Reply Last reply
              0

@Jonas Gjerne noko anna å lesa. Men for så vidt har eg jo altfor mange ulesne bøker i bokhyllene. Og ulesne papiraviser. Og til og med ymse magasin. Så *eigentleg* treng eg ikkje meir lesestoff.

På den andre sida er det jo kjekt å halda seg oppdatert. Så eigentleg kunne eg tenkt meg eit nytt lands­dekkande avis­abonnement (à la Aftenposten eller VG). Og eit lokalt eit. Lokalavisa BA kunne vore eit alternativ, og eg har hatt abonnement der før, men eg har inntrykk av at dei (Amedia) er like dårlege når det kjem til personvern.

Det einaste reelle alternativet er kanskje å kjøpa ei papiravis i ny og ne, når det er overskrifter/saker som ser spesielt interessante ut? Då er det iallfall ikkje brukarsporing. (Orkar ikkje abonnement på papiravis; då hopar det seg berre opp.)

wrote sidst redigeret af

@huftis @Jonas Lokalnytt frå NRK er jo generelt ikkje så verst, sa han naivt.

0
                • lemmus@social.vivaldi.netL lemmus@social.vivaldi.net

@huftis @Jonas Lokalnytt frå NRK er jo generelt ikkje så verst, sa han naivt.

huftis@toot.io
                  wrote sidst redigeret af

@Lemmus @Jonas Ikkje så verst, men litt *få* lokalnyheiter. Elles er NRK ei viktig (og god, synest eg) informasjonskjelde for ikkje-lokale nyheiter for meg. Så det blir nok endå meir NRK framover!

1 Reply Last reply
                  0
                  • T tanketom@tutoteket.no shared this topic
                  Svar
                  • Svar som emne
                  Login for at svare
                  • Ældste til nyeste
                  • Nyeste til ældste
                  • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.